راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تلفن‌های هوشمند جدید گلکسی‌ام سامسونگ برای اولین‌بار در هند راه‌اندازی می‌شود

سامسونگ سری جدید و ارزان‌قیمت گوشی‌های گلکسی‌ام را ابتدا و قبل از آنکه در سراسر دنیا عرضه شود، در هند راه‌اندازی می‌کند. اسیم وارسی، معاون ارشد کسب‌وکار تلفن‌های هوشمند سامسونگ در هند می‌گوید که تا پایان ماه ژانویه سه دستگاه از طریق وب‌سایت سامسونگ و آمازون هند در دسترس مشتریان خواهد بود و به این ترتیب میزان فروش آنلاین سامسونگ هم دوبرابر خواهد شد.

سامسونگ در تلاش است تا جایگاهش را در هند، به‌عنوان دومین بازار بزرگ تلفن‌های هوشمند بعد از چین، به دست آورد. باید گفتت که در سال 2017، برند شیائومی توانسته بود از محبوبیت بیشتری میان هندی‌ها برخوردار شود و برای اولین بار میزان فروشش نسبت گوشی‌های سامسونگ در هند بیشتر شود.

سری Redmi گوشی‌های شیائومی از آن جهت توانسته بود بین مصرف‌کنندگان پرطرفدار شود چراکه تلفن‌های سامسونگ در آن رنج قیمت چیزی برای رقابت نداشتند ام تحلیلگران بر این باوراند که غول الکترونیک کره‌ای توانسته از لحاظ R&D و تخصص زنجیره ارزش به نقاط قوتی دست پیدا کند و به این ترتیب بزرگترین کارخانه موبایل در نویدا، خارج از دهلی‌نو را بازگشایی کرد.

مشخصات مربوط به این سه دستگاه تلفن همراه، ماه پیش منتشر شد و این سه گوشی سری ام با نام‌های ام10، ام20 و ام30 ارائه می‌شوند و دستگاه ام30 مجهز به چیپ Exynos 7885 و حافظه چهار گیگابات است.

این دستگاه‌های سری ام مناسب با مصرف‌کنندگان نسل میلنیال ساخته و طراحی شده است. به گفته وارسی رنج قیمت این تلفن‌های هوشمند که برای اولین عرضه بازار هند را هدف قرار گرفته بین 10 هزار تا 20 هزار روپیه است.

همچنین آخرین نسخه تلفن‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی S10 هم 20 فوریه در سانفرانسیسکو عرضه می‌شود.

منبع: Techcrunch

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.