راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد روز بازاریابی دیجیتال برگزار می‌شود

دومین دوره رویداد بازاریابی دیجیتال ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی و با حضور کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‌وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارت‌آپی، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

حضور مدیران عامل و بازاریابی دیجیتال شرکت‌های استارت‌آپی مانند دیجی‌کالا، تپسی، علی بابا، اسنپ باکس، ایوند و… به عنوان سخنران و پنلیست، ارائه ورکشاپ‌های تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی برای شبکه‌سازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارت‌آپ‌های نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارت‌آپ‌های بزرگ تبدیل کرده است.

برگزاری بیش از ۱۲ ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژی‌های طراحی کمیپن، ارائه ۱۰ سخنرانی توسط بنیان‌گذاران، مدیر عاملان و مدیران بازاریابی شرکت‌های موفق استارت‌آپی در زمینه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال و سه پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامه‌های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ است.

افتتاحیه دوره دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت ۵ عصر روز ۲۷ دی‌ماه برگزار می‌شود. ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکت‌های یکتانت، علی بابا و دیجی‌کالا از برنامه‌های روز اول این رویداد است. رویداد در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود که در آن دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین ۸ سخنرانی توسط شرکت‌های مختلف از برنامه‌های دیگر این رویداد است.

مخاطبان می‌توانند با کد تخفیف zarinpal30 از ۳۰ درصد تخفیف برای ثبت ‌نام در این رویداد استفاده کنید.

منبع: وبلاگ زرین‌پال

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.