راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدامات توسن‌تکنو در راستای افزایش توانمندی خدمات پشتیبانی ماشین‌های بانکی

شرکت توسن‌تکنو به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان ماشین‌های بانکی و تامین‌کنندگان راهکارهای جامع پرداخت در کشور، توانمندی خود در زنجیره سرویس و پشتیبانی ماشین‌های بانکی را ارتقا داده است.

به گزارش روابط عمومی توسن تکنو، این شرکت ضمن استمرار همکاری خود با شرکت‌های مطرح دنیا نظیر ATEC AP، GRG Banking و PAX برای ارائه خدمات پشتیبانی به طیف وسیعی از خودپردازها و ماشین‌های بانکی از برندهای مختلف اعلام آمادگی می‌کند.

بنابراین گزارش شرکت توسن‌تکنو در سال جاری توسعه زنجیره پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ماشین‌های بانکی را هدف‌گذاری کرده است.

در همین راستا این شرکت علاوه بر پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری خودپردازهای برند Kingteller، ATEC AP، LG CNS، NCR و GWI، خودپرداز/ خوددریافت‌های شعبه‌ای برند GRG Banking، خودپرداز/ خوددریافت‌های برند ATEC AP، ماشین‌های خوددریافت برند GRG Banking، پایانه‌های غیرنقدی و خودبانک‌های برند GWI و GRG Banking، برند HYOSUNG  را نیز به سبد خدمات خود افزوده است.

بر اساس این گزارش در سالی که گذشت شرکت توسن‌تکنو ضمن مذاکره و تأمین قطعات مورد نیاز برند HYOSUNG، دانش و مهارت نیروهای عملیاتی خود را در زمینه تعمیرات خودپردازهای مدل ۵۶۰۰ و ۷۶۰۰ این برند ارتقا داده است.

این شرکت تلاش کرده با نهادینه کردن آموزش‌های فنی و همین‌طور ظرفیت‌سازی در دفاتر استانی، توانمندی خود را در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های مذکور به نحو مطلوب ارتقا دهد. این در حالی است که شرکت توسن‌تکنو در حال حاضر با بهره‌گیری از ۳۷ نقطه سرویس، موفق به پوشش سراسر کشور جهت ارائه خدمات پشتیبانی ماشین‌های بانکی شده است.

همچنین این شرکت با توانمندی‌های فنی موجود و برنامه‌ریزی‌های زیرساختی، توانسته است رضایت تعداد زیادی از بانک‌های بزرگ دولتی و خصوصی کشور را جلب کند.

ازاین‌رو این امکان برای بانک‌های مختلف کشور و نیز دارندگان خودپردازهای مستقل بانکی پدید آمده که از این فرصت برای بهبود سطح سرویس ماشین‌های بانکی خود در اقصی‌نقاط کشور استفاده کنند.

با توجه به اینکه شرکت توسن‌تکنو هم‌اکنون بزرگ‌ترین شبکه خودپردازهای مستقل در ایران را با برند «مانی‌تک» گسترش داده است، علاوه بر بانک‌های کشور دارندگان این قبیل خودپردازها نیز می‌توانند از مزایای سرویس جدید و خاص پشتیبانی برندهای مذکور بهره‌مند شوند.

شرکت توسن‌تکنو در حال حاضر در حوزه پرداخت نیز نماینده مجاز برای ترویج، فروش و پشتیبانی از کلیه پایانه‌های پرداخت شرکت PAX در ایران است و بسیاری از شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت از سرویس پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری شرکت توسن‌تکنو برای طیف وسیعی از پایانه‌های فروش برند PAX استفاده می‌کنند.

همچنین شرکت توسن‌تکنو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه‌دهنده راهکارهای بانکی و پرداخت در ایران، با توجه به ضرورت دستیابی به فناوری، لزوم بومی‌سازی آن در کشور و نیز ایجاد اشتغال، شهریورماه امسال با افتتاح رسمی سایت تولید خود در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، تولید ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت را در این سایت آغاز کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.