راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نمایشی از استخراج بیت‌کوین کش در مسابقات بسکتبال هاستون راکت

چند روز پیش مسابقه بسکتبالی میان تیم‌های هاستون راکت و بوستون سلتیکس برگزار شد و میان وقت استراحت بین بازی، دو شرکت‌کننده در رقابتی به اسم «مسابقه آنت‌پول رد پلنت» شرکت کردند. این دو نفر در بازی که درواقع شامل استخراج بیت‌کوین کش بود و به امید برنده شدن 300 دلار بیت‌کوین کش شرکت کردند.

درواقع فناوری بیت‌کوین توانست در این مسابقه بسکتبال توجهات بسیاری را به خود جلب کند. عملیات استخراج آنت‌پول به منظور نمایش مزایای فناوری بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال در آن مسابقه برپا شده بود.

به گفته هیجیائو لی مدیر عملیات استخر استخراج بیت‌کوین آنت‌پول، حضور و برپایی غرفه آنت‌پول به دلیل آشنایی افراد با نوآوری پشت ارزهای رمزنگاری‌شده است و در ادامه توضیح داد: «تیم‌های ورزشی حرفه‌ای مانند هاستون راکت در سراسر دنیا تیم‌های افسانه‌ای هستند و برای توسعه خودمان در ایالات متحده چه راهی بهتر از اینکه با برترین تیم بسکتبال هاستون راکتس مشارکت و همکاری داشته باشیم.»

این بازی که میان وقت استراحت مسابقه بسکتبال برگزار شد دو شرکت‌کننده داشت که می‌بایست در زمین مسابقه، به صورت نمایشی بیت‌کوین کش استخراج می‌کردند تا درنهایت بتوانند با جایزه 300 دلار بیت‌کوین کش به خانه برگردند.

بدین ترتیب طرفداران بیت‌کوین کش در رسانه‌های اجتماعی و یا انجمن‌هایی مانند r/btc مشتاق‌اند که شاهد حضور بیت‌کوین کش در عرصه مسابقات ورزشی باشند.

این خبرها به دنبال حمایت مالی یو‌اف‌سی بنیاد لایت‌کوین بوده است و درنتیجه می‌توان منتظر تبلیغ نمادهای لایت‌کوین در رینگ‌های مسابقات قهرمانی نهایی باشیم. طرفداران ارزهای رمزنگاری‌شده معقدند که حمایت‌های این‌چنینی در طول زمان آگاهی‌های عمومی را ارتقا می‌دهد.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.