راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر سرمایه‌گذاری کارن کراد خبر داد: 200 جلسه تعاملی با سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها در رویداد UTInvest برگزار می‌شود

کارن کراد در حاشیه رویداد UTInvest و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 200 جلسه را برگزار خواهد کرد که سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها به تعامل با یکدیگر بپردازند.

امیررضا صادقی، مدیر سرمایه‌گذاری کارن کراد، کافه سرمایه را یک رویداد سرمایه‌گذاری خواند که به استارت‌آپ‌های دارای معیارهای مشخص کمک می‌کند تا جذب سرمایه کنند. او در این باره گفت: «در رویداد UTInvest که از سوم تا ششم دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، کافه سرمایه به صورت یک ماهیت مستقل و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران میزبان سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها خواهد بود.»

او ادامه داد: «ما هفته گذشته طرح‌هایی را که از نظر خودمان مناسب بودند و استانداردهای مرسوم را داشتند برای سرمایه‌گذاران ارسال کردیم. در خلال این رویداد، جلسات را در کافه سرمایه برگزار می‌کنیم و به این ترتیب استارت‌آپ‌ها می‌توانند در زمان‌های نیم ساعته با سرمایه‌گذاران متعدد تعامل کنند.»

برای تعامل استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران در کارن کراد، 26 استارت‌آپ استانداردهای لازم را داشته‌اند. صادقی در این باره می‌گوید: «اطلاعات این تیم‌ها را برای 220 صندوق‌ جسورانه، سرمایه‌گذار فرشته، شتاب‌دهنده‌ و سایر سرمایه‌گذاران آزاد ارسال کرده‌ایم. برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که امروز 60 جلسه، فردا 120 و روز سوم حدود 12 جلسه بین سرمایه‌گذاران و تیم‌ها برگزار خواهد شد.»

مدیر سرمایه‌گذاری کارن کراد به برنامه‌هایی نظیر رویداد اینوتکس و فین‌استارز اشاره کرد که در آنها کافه سرمایه برگزار شده است. او همچنین عنوان کرد: «خروجی این برنامه، 200 جلسه خواهد بود که اگر سرمایه‌گذاران علاقه‌مند باشند این تعاملات ادامه خواهد داشت. تجربه ثابت کرده که حدود 65 تا 70 درصد این جلسات ادامه دارد و سرمایه‌گذاری نهایی به خود استارت‌آپ‌ها و تیم آنها بستگی دارد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.