راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با ارزهای رمزنگاری‌شده‌تان هم می‌توانید یک سفر 12 روزه به فضا داشته باشید

پروژه اوریون اسپن قصد دارد تا ایستگاه فضایی به نام آرورا راه‌اندازی و از آن به‌عنوان یک هتل لوکس در فضا استفاده کند. ایستگاه فضایی آرورا اوایل سال 2022 راه‌اندازی خواهد شد و باید گفت که یک اقامت 12 شبه در آن حدود 9/5 میلیون دلار هزینه دارد و بخش جالب توجهش این است که برای پرداخت هزینه این سفر می‌توانید از ارز رمزنگاری‌شده ازقبیل بیت‌کوین کش، بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین هم استفاده کنید.

از زمان راه‌اندازی این پروژه در ماه آوریل، 26 مسافر در اوریون اسپن جا رزرو کردند و اوریون اسپن بر این باور است که پذیرش ارزهای رمزنگاری‌شده، آنهم برای یک پروژه نوآورانه که قصد دارد تا پای افراد عادی و غیرفضانورد را هم به فضا بکشاند، یک گزینه پرداخت مرسوم و عادی به حساب می‌آید.

اینکه شرکت‌های خصوصی در این دوران دلشان بخواهد تا مردم را به فضا بفرستند، اتفاق عیرمعمول و عجیبی نیست. نمونه‌اش هم پروژه اسپیس ایکس الون ماسک است که به‌تازگی فالکون ناین (Falcon 9) را با موفقیت راه‌اندازی کرد. علاوه بر این، چند وقت پیش هم شرکت ویرجین گالاکتیک پیشرفت و گام مهمی در حوزه فناوری انجام داد و سفینه فضایی spaceship two را برای اولین بار وارد فضا کرد. این سفینه فضایی درواقع اولین crewed vehicle است که برای سرویس‌های تجاری است که وارد فضا شده است و باید به این نکته هم اشاره کرد که ویرجین گالاکتیک برای مسافران این سفر فضایی هم ارز رمزنگاری‌شده بیت‌کوین را پذیرش می‌کند.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.