راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آنچه باید درباره آلفرد کلی مدیرعامل ویزا بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / آلفرد فرانسیس کلی جونیور که با نام آلفرد کلی بیشتر شناخته می‌شود از سال 2016 تاکنون مسئولیت مدیرعاملی شرکت ویزا را بر عهده گرفته است؛ مسئولیتی که پیش از این در دست چارلی شارف بوده است. کلی پیش از اینکه به سمت مدیرعاملی ویزا منصوب شود با این شرکت بیگانه نبود و در سال 2014 وارد هیات‌مدیره ویزا شد.

در خصوص سابقه کاری کلی باید گفت که او کارنامه درخشان و پرباری دارد و حدود 23 سال در سمت‌ها و عناوین مختلف در شرکت آمریکن‌اکسپرس نیز مشغول به کار بوده است؛ از جمله نماینده آمریکن‌اکسپرس و رئیس بخش مصرف‌کننده جهانی و رئیس بخش گروه‌های سرویس کارت مصرف‌کننده آمریکن‌اکسپرس. آلفرد کلی که مدرک MBA خودش را از کالج لونا دریافت کرده، دارای سابقه مدیرعاملی شرکت اینترسکشن و مدیرعاملی کمیته NY/NJ Super Bowl Host است.

شرکت چندملیتی خدمات مالی آمریکایی ویزا امسال اعلام کرد که نیاز به امضا برای تمامی کسانی که با EMV سروکار دارند یا پذیرندگان غیرتماسی مبتنی بر تراشه در شمال آمریکا اختیاری خواهد بود. همچنین دیگر برای مبارزه با تقلب و کلاهبرداری وجود امضا نقشی ندارد و ضروری نیست.

در واقع ویزا جزء آخرین شرکت‌های صادرکننده کارت اعتباری بود که در رابطه با امضا چنین تصمیمی اتخاذ کرد. اولین شرکتی که امضا را از سازوکار خود حذف کرد شرکت مسترکارت بود و پس از آن شرکت‌های دیسکاور فایننشیال و آمریکن‌اکسپرس به این جرگه پیوستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.