راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد استارت‌آپی لرستان با هدف پیوند نوآوری و ظرفیت‌های بومی برگزار شد

دومین رویداد استارت‌آپی «ایدوکا» با هدف برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی لرستان و پیوند بین نوآوری و ظرفیت‌های بومی این استان برگزار شد.

به گزارش پیوست، رحمان کلانتری، بنیانگذار و دبیر اجرایی رویداد ایدوکا، با اشاره به اینکه این رویداد از سال ۹۵ توسط بنیاد نخبگان لرستان تبدیل به برندی برای رویدادهای کارآفرینی و استارت‌آپی این استان شده است، درباره هدف از برگزاری رویداد ایدوکا می‌گوید: «هدفمان برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی استان لرستان است و آنچه در تعریف سازمان جهانی یونسکو از صنایع خلاق آمده، دقیقا مطابق با پتانسیل‌هایی است که ما در استان لرستان داریم.»

بنیانگذار رویداد ایدوکا بر این باور است حوزه‌هایی همچون گردشگری، صنایع دستی، بازی‌های بومی و انیمیشن از پتانسیل بالایی در استان لرستان برخوردار هستند و با کمک فارغ‌التحصیلان، جامعه دانشگاهی و افرادی که دغدغه کسب‌وکارهای نوپا را دارند استارت‌آپ‌های موفقی می‌تواند در این حوزه‌ها ایجاد شوند.

دبیر اجرایی رویداد ایدوکا با اشاره به اینکه محور رویداد سال گذشته ایدوکا، گردشگری و کشاورزی لرستان بود درباره تیم‌های منتخب دوره گذشته این رویداد اعلام می‌کند: «۴ تیم به عنوان تیم‌های برگزیده انتخاب شدند که در حال‌حاضر در مراکز رشد و شتابدهی دانشگاه لرستان مستقر شده‌اند.»

در دومین رویداد ایدوکا از میان ۱۴ تیم تشکیل‌شده، تیم‌های تورآسو، healthy body، به ترتیب اول و دوم و تیم‌های پِت وِت و کَل‌کَل به‌طور مشترک با نظر داوران به‌عنوان تیم‌های سوم انتخاب شدند. جایزه تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۳، ۲ و ۱ میلیون تومان جایزه نقدی و استقرار در مرکز رشد دانشگاه لرستان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.