راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دورهمی تخصصی بازاریابان دیجیتال به میزبانی پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد

در این نشست، پرداخت الکترونیک سداد از تفاهم‌نامه خود با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای تسهیل راه‌های تجارت استارت‌آپ‌ها رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، در رویداد «بازاریابان دیجیتال»، مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سداد و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت‌هایی همچون بیمیتو، ریحون، علی‌بابا، اسنپ‌تریپ، های‌وب، دیجی‌کالا، مستر بلیط، شاتل، پی‌پینگ، فلایتو و سایر شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال برگزار شد، میهمانان به تبادل‌نظر و بررسی راه‌های همکاری مشترک پرداختند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این مراسم ضمن معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های پرداخت الکترونیک با تاکید بر درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) این شرکت، از تفاهم‌نامه جدید خود با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی رونمایی کرد.

پرداخت الکترونیک سداد، با پیشنهاد طرح همکاری به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، درخواست تسهیل راه‌های تجارت و پرداخت الکترونیک حوزه‌های مختلف را برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های جوان ارائه نموده بود و توانست با پیگیری و رویکرد حمایتی این پیشنهاد را اجرایی نموده و گام موثری در جهت بهبود شرایط کسب‌وکار جوانان فعال و پر ایده این مرزوبوم بردارد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با معرفی کارشناسان و مشاوران خود در این رویداد توانست گام موثری در جهت تسهیل تعاملات فی‌مابین فعالان اکوسیستم استارت‌آپ کشور و شرکت‌های حوزه پرداخت بردارد.

پرداخت الکترونیک سداد با تکیه بر توانمندی‌ها، سابقه و با تمرکز ویژه در حمایت از استارت‌آپها، سعی بر آن دارد تا نقش خود را در جهت بهبود فضای کسب‌وکار جوانان خلاق و ایده پرداز کشور ایفا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.