راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در گفت‌وگو با راه پرداخت مطرح شد / رویکرد جدید نیک پرداخت برای حل چالش‌ پرداخت در شرکت‌های هاستینگ

پرداخت هزینه‌های مربوط به شرکت‌های فعال در زمینه تأمین دامنه، هاست و سرور یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین کارهای یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت و دریافت آنلاین ارزی است. برای شرکت‌های هاستینگ ایرانی هم شاید قیمت تمام شده مناسب از طرف شرکت پرداخت کننده و بیشتر از آن دقت و سرعت در پرداخت هزینه، عوامل مهمی هستند.

به گفته مدیر فروش نیک پرداخت، این شرکت با بررسی‌های دقیق، شناخت ریسک‌ها و فرصت‌های این بازار، رویکردی جدید نسبت به پرداخت برای شرکت‌های هاستینگ را در نظر گرفته تا علاوه بر پرداخت امن و سریع هزینه‌های آنها، جلوی ضرر و زیان ناشی از نوسانات قیمت ارز هم گرفته شود.

برای اینکه با چگونگی انجام این کار توسط شرکت نیک پرداخت آشنا شویم، با حسین منتظر، مدیر فروش این شرکت گفت‌وگو کردیم.

حسین منتظر با بیان اینکه سال‌ها تجربه همکاری با شرکت‌های مختلف برای انجام امور پرداخت آنلاین ارزی، ما را با چالش‌های هر زمینه کاری آشنا کرده، گفت: «سال‌هاست شرکت‌های هاستینگ برای تأمین سرویس‌های خود و ارائه آنها به مشتریان ایرانی، از طریق سرویس پرداخت با پی‌پال مشتری ما هستند.

یکی از مواردی که همیشه می‌تواند برای این دسته شرکت‌ها چالش برانگیز باشد، نوسانات قیمت ارز و به‌تبع آن قیمت‌گذاری سرویس‌های هاست و سرور در وب سایت آنها باشد. ما در نیک پرداخت با شناخت این مشکل بستری را تحت وب فراهم کرده‌ایم تا شرکت‌های هاستینگ بتوانند قیمت فروش خدمات خود را با نوسانات ارز هماهنگ کنند.»

 

ارائه API قیمت پی‌پال به شرکت‌های هاستینگ

او راهکار نیک پرداخت را تشریح کرد و گفت: «وقتی شما هزینه سرورهای خود را با خدمات پرداخت پی‌پال نیک پرداخت انجام بدهید، به عنوان یک شرکت هاستینگ، یک API در اختیار شما قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید قیمت فروش خدمات روی وبسایت خود را با قیمت فروش پی‌پال روی وبسایت ما هماهنگ کنید. با در اختیار داشتن این API دیگر لازم نیست نگران نوسانات قیمت ارز باشید.

به محض تغییر قیمت خرید پی‌پال روی وبسایت ما، قیمت خدمات شرکت دریافت کننده خدمات هم روی سایت تغییر می‌کند تا هیچ ضرر و زیانی متوجه آنها نباشد. با این کار در وقت هم صرفه‌جویی می‌شود و دیگر نیازی نیست برای تغییر قیمت‌ها هر روز چند بار در وبسایت به صورت دستی، تغییر ایجاد شود.»

 

خدمات ویژه برای شرکت‌های هاستینگ ایرانی

سرعت در انجام سفارش و جا نماندن از موعد تمدید سرویس‌ها برای شرکت‌های هاستینگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این را حسین منتظر می‌گوید و ادامه می‌دهد: «در نیک پرداخت برای هر شرکت هاستینگ، یک پشتیبان اختصاصی در نظر می‌گیریم تا برای ثبت سفارش یا پیگیری انجام آنها زمانی هدر نرود. در چنین حالتی نماینده شرکت هاستینگ می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبان اختصاصی خود در تماس باشد و حتی برای انجام پرداخت‌ها دیگر نیازی به ثبت سفارش در وبسایت نخواهد بود.»

 

تسویه هزینه انجام سفارش تا ۴۸ ساعت بعد

مدیر فروش شرکت نیک پرداخت ادامه می‌دهد: «شرکت‌های هاستینگ می‌توانند با ارائه رزومه خود به نیک پرداخت، مدت انجام تسویه حساب را تا ۴۸ ساعت تمدید کنند. در واقع پس از ارسال رزومه کاری شرکت، ما در نیک پرداخت خیلی زود آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت احراز شرایط مورد نیاز، بتوانیم همکاری خود را به سطح بالاتری برسانیم.

با شناخت خوبی که از سیستم پی‌پال داریم و تخصیص حساب‌های ویژه به شرکت‌های هاستینگ ایرانی، تا امروز توانسته‌ایم سطح بالایی از خدمات را به این شرکت‌ها ارائه بدهیم و حتماً در آینده با ایجاد زیرساخت‌های بیشتر، خدمات ویژه و گسترده‌تری را به مشتریان خود ارائه خواهیم داد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.