راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخفیف خرید زودهنگام بلیت‌های یلدای کارآفرینان استارت‌آپی

سومین دورهمی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران با حضور دو هزار نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، ۲۸ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استودیوها، فعالان استارت‌آپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و … برگزار می‌شود.

گردهمایی امسال هم که در سالن برج میلاد برگزار می‌شود، طبق روال هر سال شامل چندین پنل سخنرانی با حضور کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود.

مراسم فرش قرمز کارآفرینان با حضور عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های مراسم یلدای امسال است که در راستای الگوسازی کارآفرینان برای جامعه طراحی شده‌ است.

اعلام رسمی و امضا قراردادهای مهم صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای برنامه شب یلداست. همچنین برای اولین بار مجموعه وی‌سی‌ها، سیاستشان را برای سال آینده اعلام خواهند کرد.

در حاشیه رویداد برای استارت‌آپ‌ها، فضایی در نظر گرفته‌شده تا در زمان پذیرایی پیش از برنامه و استراحت بین برنامه و پایان مراسم خود را معرفی کرده و از فضای تعاملی موجود برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات موثر استفاده کنند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری در مکانی طراحی‌شده، در لابی برج میلاد تحت عنوان «کافه سرمایه شنبه» به‌صورت تخصصی میزبان استارت‌آپ‌هایی خواهند بود که به دنبال جذب سرمایه هستند.

متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند تا پایان آبان‌ماه با مراجعه به صفحه این رویداد، از تخفیف بلیت‌های زودهنگام بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.