راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراحل ثبت‌نام و ثبت اثر در جشنواره وب و موبایل ایران

در این پست مراحل ثبت‌نام و ثبت اثر توضیح داده می‌شود. توجه داشته باشید در صورت بروز مشکلات احتمالی می‌توانید از طریق ایمیل info@iwmf.ir جهت دریافت راهنمایی با دبیرخانه جشنواره در تماس باشید.

به گزارش دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران، برای ثبت‌نام در وب‌سایت جشنواره وب و موبایل ایران از طریق گزینه‌ی ورود در نوارابزار بالای وب‌سایت وارد صفحه‌ی ورود و یا ثبت‌نام می‌شوید.

در این قسمت با ورود اطلاعات خود و یا از طریق ایمیل گوگل و حساب لینکدین می‌توانید به داشبورد جشنواره دسترسی داشته باشید.

با ورود به داشبورد و انتخاب گزینه ثبت اثر جدید می‌توانید وب‌سایت و یا اپلیکیشن خود را از طریق گزینه‌های ارائه‌شده که در تصویر زیر آورده شده ثبت کنید. (توجه داشته باشید که ثبت‌نام در حال حاضر برای وب‌سایت‌ها از طریق داشبورد و اپلیکیشن‌های iOS از طریق سیب اپ امکان‌پذیر است و دارندگان اپ اندروید از هفته سوم مهرماه می‌توانند در جشنواره ثبت اثر داشته باشند)

در این مرحله با انتخاب گزینه ثبت اپلیکیشن وارد اپلیکیشن سیب اپ و یا کافه بازار خواهید شد و قابلیت ثبت اپلیکیشن خود را خواهید داشت.

با انتخاب گزینه ثبت وب‌سایت وارد بخش تکمیل اطلاعات خواهید شد که در این بخش در جشنواره امسال موارد جدیدی برای تکمیل پروفایل شما اضافه شده است.

ازجمله‌ی این موارد امکان آپلود ویدیو معرفی است. شرکت‌کنندگان عزیز می‌توانند با آپلود یک ویدیو یک‌دقیقه‌ای وب‌سایت خود را معرفی نمایند و در این ویدیو مواردی را که در نظر دارند توسط داوران جشنواره با دقت بیشتری بررسی شود اعلام کنید (برای مثال هدف اصلی سایت، قابلیت‌های وب‌سایت، ویژگی‌های خاص، مواردی که در طراحی در نظر گرفته‌شده، رابط کاربری خاص و …)

از دیگر مواردی که امسال به‌صورت اجباری از شما خواسته می‌شود سال راه‌اندازی وب‌سایت است،

توجه داشته باشید که در گروه‌بندی‌های ویژه امسال گروهی برای برترین وب‌سایت کسب‌وکار سال ۹۷ در نظر گرفته‌شده است. این کسب‌وکار باید در سال ۹۷ راه‌اندازی شده باشد و هیئت‌داوران با توجه به ملاک‌های جشنواره از بین شرکت‌کنندگان و استارت‌آپ‌هایی که در سال ۹۷ راه‌اندازی شده‌اند یکی را انتخاب می‌کنند.

گروه‌های ویژه جشنواره یازدهم را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

از این هفته علاوه بر ویدیو قابلیت آپلود ۵ اسکرین‌شات از صفحات دلخواه وب‌سایت خود را خواهید داشت که این اسکرین‌شات‌ها علاوه بر آدرس وب‌سایت و ویدیو معرفی به داوران جشنواره نمایش داده خواهد شد. (توجه داشته باشید که اسکرین‌شات صفحه اول وب‌سایت شما به‌صورت خودکار توسط جشنواره روی وی وب‌سایت شما نمایش داده می‌شود و این ۵ اسکرین‌شات توسط شما و به‌صورت دلخواه از صفحات داخلی وب‌سایت شما روی صفحه اطلاعات وب‌سایت آپلود می‌شوند)

بعد از تکمیل اطلاعات وب‌سایت باید مالکیت وب‌سایت خود را تأیید کنید. در صفحه داشبورد زیر اسم اثر روی گزینه‌ی تأیید مالکیت کلیک کنید. تأیید مالکیت وب‌سایت به دو طریق قابل انجام خواهد بود:

برای تأیید مالکیت وب‌سایت می‌توانید فایل متنی قرار داده‌شده در صفحه تأیید مالکیت را دانلود کنید و آن را در پوشه ‌root‌هاست خود قرار دهید به شکلی که کد زیر از طریق آدرس https://”yourwebsite”/jashnvare_verify.txt قابل‌دسترسی باشد و سپس بر روی دکمه تأیید و بررسی کلیک کنید. همچنین می‌توانید بر روی دکمه ارسال ایمیل کلیک کنید تا ایمیل تأیید مالکیت وب‌سایت به آدرس ایمیل info شما ارسال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.