راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد حساب‌های الکترونیکی بانک صادرات از ۴۶ میلیون گذشت

تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۱ متقاضیان و مشتریان بانک صادرات ایران بیش از۴۶ میلیون حساب الکترونیکی سپهری درشعب این بانک در اقصی نقاط کشور افتتاح نمودند.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری بین‌المللی، جلب رضایت و تامین رفاه مشتریان و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه هموطنان گرامی، توسعه و ارتقاء سیستم‌های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. براین اساس با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کیفیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از همواره زیاد بوده است بطوریکه هم اکنون ۴۶ میلیون و ۹۰ هزار حساب الکترونیکی توسط هموطنان و مشتریان درشعب سپهری بانک صادرات افتتاح شده است که از این نظر بانک صادرات رکورددار نظام بانکی کشور به حساب می‌آید.

لازم به ذکراست سیستم سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و بانک صادرات بمنظور صرفه‌جویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینه‌های ملی ناشی از چاپ اسکناس، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل: صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را صرفاً از طریق این سیستم الکترونیکی که قابلیت استفاده بصورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه می‌نماید.

گفتنی است سیستم سپهر این بانک در طی فروردین ماه امسال علی رغم تعطیلات و فعالیت کم بخش‌های تجاری بالغ بر ۳۸۲ میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنشهای روزانه سیستم سپهر بانک صادرات ایران نیز بالغ بر ۱۲ میلیون و همچنین میانگین تعداد تراکنشهای روزانه دستگاه‌های خود‌پرداز این بانک بالغ بر ۲ میلیون تراکنش بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.