راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از استارت‌آپ‌ها / اعزام هیئت استارت‌آپی به جیتکس

اتاق تهران در راستای حمایت خود از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین، مطابق سال گذشته یک هیئت برای حضور در نمایشگاه جیتکس اعزام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، معاون کسب‌وکار اتاق تهران با تأکید بر برنامه‌های اتاق تهران در راستای حمایت از کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان، اعلام کرد که اتاق تهران در همین خصوص، مطابق سال گذشته یک هیئت متشکل از 18 استارت‌آپ را برای حضور در نمایشگاه جیتکس دبی (GITEX) اعزام می‌کند.

هومن حاجی‌پور گفت: «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با توجه به تعاملات بین‌المللی و نقش مؤثر خود در توسعه کسب‌وکارهای ایرانی در بازارهای جهانی، قصد دارد در راستای حمایت و توانمندسازی کسب‌وکارهای نوین و استارت‌آپ‌ها، با تخصیص غرفه از حضور 18 استارت‌آپ ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2018 در دبی حمایت کند.»

او توضیح داد که نمایشگاه جیتکس با قدمتی بالغ‌بر 35 سال به‌گونه‌ای توسعه‌یافته که می‌توان این رویداد را در لیست مؤثرترین رویدادهای فناوری دنیا جای داد. طی مدت‌زمان برگزاری این نمایشگاه در سال 2017، بالغ‌بر 100 هزار بازدیدکننده و 4 هزار غرفه دار در نمایشگاه حضور یافتند.

حاجی‌پور افزود: «پس از ارائه طرح‌ها و انتخاب هیئت‌داوران، برابر برنامه از پیش تعیین‌شده، 18 استارت‌آپ برای اعزام به این رویداد مهم در حوزه فناوری انتخاب‌شده و 7 استارت‌آپ نیز در فهرست ذخیره قرار خواهند گرفت.»

معاون کسب‌وکار اتاق تهران ادامه داد: «اتاق تهران در راستای مأموریت‌های تعریف‌شده خود جهت حمایت از کارآفرینان جوان، فضای اختصاص داده‌شده در این نمایشگاه را به‌صورت رایگان به آن‌ها اختصاص داده است.»

حاجی‌پور هم‌چنین با اشاره به معیارهای گزینش توضیح داد که پس از معرفی طرح‌ها از سوی مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها آنچه مدنظر هیئت داوری قرارگرفته است، عبور از مرحله اولیه ایده و رسیدن به مرحله رشد استارت‌آپ‌ها، داشتن جریان مالی و همچنین قابلیت تطابق با بازارهای جهانی است.

او از این اقدام اتاق تهران به‌عنوان فرصتی مهم و قابل‌توجه برای استارت‌آپ‌های ایرانی یادکرد که می‌تواند فضایی مناسب و مستعد برای ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌های آنان باشد. نمایشگاه جیتکس 2018 از روز 22 تا 26 مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دبی در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

برای دریافت فرم ثبت‌نام اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.