راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان تاکسیرانی برای کسب‌وکارهای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی

بهاره آروین رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در توییتر خود از فراخوان عمومی سازمان تاکسیرانی برای اعلام شرایط اشخاص حقوقی، مؤسسات و مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی خبر داد.

به گزارش پیوست، در اطلاعیه‌ای که در سایت سازمان تاکسیرانی منتشرشده آمده است که متقاضیان باید پیشنهاد رسمی خود را از طریق دبیرخانه سازمان تاکسیرانی ارائه دهند و در فرم پیشنهادی خود، مشخصات کامل شخصیت حقوقی شامل مشخصات شرکتی و مشخصات صاحبان امضا، معرفی سامانه پیشنهادی، امکانات و ویژگی‌های آن و سوابق فعالیت‌های مرتبط شرکت با موضوع درخواست را اعلام کنند.

پس از ارائه این پیشنهاد از سوی صاحبان کسب‌وکار پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، سازمان تاکسیرانی به بررسی پیشنهاد‌های می‌پردازد و بر اساس معیارهای زیر تأییدیه‌های لازم را صادر می‌کند:

  • تأیید حداقل ویژگی‌های موردنیاز در اپلیکیشن برای شروع کسب‌وکار
  • تأیید مستندات اپلیکیشن و بک آفیس
  • تست و تأیید عملیاتی اپلیکیشن توسط کمیته فنی
  • تأیید مستندات تست‌های امنیت و عملکرد اپلیکیشن توسط کمیته فنی سازمان یا طرف سوم
  • اخذ تعهدنامه امنیت داده و سیاست استفاده از اطلاعات شخصی

پس‌ازآن کسب‌وکارها ملزم به سپردن تضامین لازم هستند و می‌توانند برای یک دوره یک‌ماهه به‌صورت پایلوت فعالیت خود را در محدوده مشخص‌شده از سوی سازمان تاکسیرانی آغاز کنند. بر اساس اعلام سازمان تاکسیرانی، پس از اتمام دوره یک‌ماهه آن‌ها می‌توانند محدوده فعالیتی خود را توسعه دهند.

1 دیدگاه
  1. امیر می‌گوید

    با سلام
    اطلاعیه مذکور دقیقا در چه آدرسی توسط سازمان تاکسیرانی اطلاع رسانی شده است.
    چون مطلبی با این عنوان در سایت تاکسیرانی تهران نبود !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.