راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد هفته استارتاپ تهران با حمایت فینووا برگزار شد

هفته استارت‌آپ تهران را با شعار اکوسیستم ارزش‌آفرینی ایران زیر یک سقف با حمایت فینووا برگزار شد. این رویداد از 12 مردادماه آغاز شد و با برگزاری یک کارگاه، سه پنل و ۱۰ سخنرانی و با محوریت بلاکچین و بررسی مشکلات استارت‌آپ‌ها برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارها در تاریخ 19 مردادماه پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا، در تاریخ ۱۳ مرداد سه کارگاه با موضوعات تفکر از دیدگاه یک مدیر محصول، بررسی اصول بازاریابی و روش‌های ارائه خوب در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

۱۴ مرداد در روز کسب‌وکار، کارگاه‌های آموزشی با تمرکز بر مدل کسب‌وکار، توسعه مشتریان، رهبری و مدیریت تیم استارت‌آپی، طراحی و اجرا شد.

۱۵ مرداد روز بلاکچین این رویداد بود که به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد و کارگاه‌های این روز به‌صورت تخصصی به موضوع بلاکچین اختصاص داشت.

۱۶ مرداد نیز کارگاه‌های موردنیاز برای کسب‌وکارها در پارک فناوری پردیس ارائه شد و افراد به ارائه ایده‌های خود در زمینه‌های منتخب پرداختند.

هفته استارت‌آپ تهران از ۱۷ تا ۱۹ مرداد وارد بخش دوم خود یعنی استارت‌آپ ویکند بلاکچین تهران شد. پس از ارائه ایده‌ها، افراد منتخب در روز ۱۷ مرداد تیم‌های خود را تشکیل دادند و در ۱۸ مرداد روی مدل درآمدی، اعتبارسنجی و تولید نمونه اولیه محصول خودکار کردند و در تاریخ ۱۹ مرداد به ارائه نمونه محصول خود پرداختند.

هفته استارت‌آپ تهران روز جمعه 19 مردادماه با برگزاری مراسم اختتامیه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اعلام اسامی تیم‌های برگزیده و اهدای جوایز، به کار خود پایان داد؛ که برگزیدگان این رویداد به شرح زیر اعلام شدند:

رتبه سوم مشترک – بلاک هوم: جذب سرمایه با استفاده از توکنایز کردن پروژه‌های ساختمانی.

رتبه سوم مشترک – اسمارت اکو: اکوسیستم بین کسب‌وکارها با استفاده از قراردادهای هوشمند.

رتبه دوم – سایان: پلتفرم حسابداری بر بستر بلاکچین.

رتبه اول – نسخینو: حذف نسخهٔ پزشک بعد از تشخیص پزشک بر بستر بلاکچین.

به گفته برگزارکنندگان، یکی از مهم‌ترین دستاورد این رویداد، تحقق شعار «اکوسیستم ارزش‌آفرینی ایران زیر یک سقف» بود که به شکل قابل قبولی محقق شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.