راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک تجارت به دنبال بهبود بانکداری متمرکز خود است

بانک تجارت هم می‌خواهد محصول بانکداری الکترونیک خود را توسعه و بهبود دهد. مدیرعامل بانک تجارت در سمینار سراسری مدیران و مسئولین بانک تجارت از میان برداشتن موانع ارائه خدمات روزآمد و متنوع به مشتریان این بانک از طریق توسعه ابزارهای خدمت رسانی مبتنی بر IT را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مصمم هستیم تا در سال ۹۱ سرعت و کیفیت خدمات الکترونیک بانک را بر بستر یک Core Banking کارآمد و ایمن افزایش دهیم.

او در این سمینار همچنین گفتبانک تجارت می‌کوشد تا با ایفای کامل مسئولیت‌های حرفه‌ای، قانونی و اخلاقی، حداکثر رضایتمندی را برای ذینفعان و شرکای خود حاصل نماید.

دکتر فلاح ضمن تشریح محورهای ۱۲ گانه برنامه راهبردی بانک تجارت اظهار داشت: اخلاق محوری و توجه به مسئولیتهای اجتماعی، حرکت بر مبنای برنامه استراتژیک، توجه بیشتر به بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری‌های سودآور، توسعه زیرساخت‌های IT، استفاده از رویکردهای نوین بازاریابی و حرکت به سمت اجرای کامل بانکداری اسلامی از جمله مهم‌ترین اهداف شاخص بانک تجارت خواهد بود.

دکتر فلاح همچنین با اشاره به برنامه‌های این بانک در جهت اجرای کامل اصول بانکداری اسلامی گفت: استفاده از ابزارهای جدید مالیه اسلامی نظیر انتشار صکوک مختلف از جمله برنامه‌های بانک تجارت در این مسیر است.

پیش از سخنان مدیرعامل بانک تجارت، دکتر داوری رئیس هیات مدیره این بانک با اشاره به دستاورد‌ها و توفیقات بانک تجارت طی چهارسال گذشته اظهار داشت: اطمینان داریم که با حضور دکتر فلاح که از مدیران فرهیخته و کارآزموده اقتصاد کشور هستند بانک تجارت گام‌های بلندتری را در مسیر بالندگی و بهروزی برخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.