راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سپه با کمک شرکت رایانه خدمات امید در حوزه فین‌تک فعال می‌شود

بانک سپه با درک شرایط موجود و الزامات آن، ضمن راه‌اندازی هلدینگ فناوری اطلاعات امید به دنبال ایجاد تحول در حوزه فناوری‌های نوین بانکی است.

به گزارش ایسنا، مجموع عوامل و شرایط موجود در فضای کسب‌وکار کشور و همچنین برخورداری از جوانان متخصص و مهم‌تر از آن تجارب گذشته بانک سپه در حوزه فناوری اطلاعات باعث شد که برنامه‌ای مدون برای حضور در این حوزه باهدف نوآوری و کارآفرینی شکل گیرد. در همین راستا این بانک به‌زودی با تجهیز امکانات و توانمندی‌های خود، به دنبال تحول در حوزه فناوری‌های نوین بانکی است.

شرکت رایانه خدمات امید متعلق به بانک سپه که تا پیش‌ازاین عمدتاً در حوزه‌های تولید نرم‌افزارهای بانکداری، دستگاه‌های خودپرداز و پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شعب فعالیت داشت، در مسیر سیاست‌گذاری و رویکرد جدید مدیریتی در بانک سپه تلاش خواهد کرد از طریق سازمان‌دهی شرکت‌های تخصصی و مستقل و یکپارچه ازجمله در حوزه توسعه نظام پرداخت الکترونیک و راه‌اندازی مرکز نوآوری فناوری‌های مالی، قلمرو کارآفرینی‌های نوین در نظام بانکی را شتاب بخشد.

ازجمله اهدافی که بانک سپه در این راستا دنبال می‌کند، تبدیل هلدینگ فناوری اطلاعات امید بانک سپه به مرکزی در حوزه استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.