راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز پویش یه لقمه مهربونی با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و آپ

پویش «یه لقمه مهربونی» با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و آسان پرداخت پرشین در راستای تحقق شعار «شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر» به‌منظور اطعام نیازمندان و کارتن‌خواب‌های شهر تهران آغاز به کارکرد.

روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)، در همین راستا کد USSD ویژه #۱۰۰*۷۳۳* و همچنین در بخش نیکوکاری اپلیکیشن آپ گزینه «یه لقمه مهربانی» به این پویش اختصاص‌یافته است.

«یه لقمه مهربونی» حرکتی است مردمی برای تأمین غذای روزانه نیازمندانی که به دلایل گوناگونی توانایی تأمین نیازمندی‌های اولیه زندگی را ندارند. هم‌وطنان نیکوکار می‌توانند از طریق بخش نیکوکاری آپ (گزینه یه لقمه مهربونی) یا شماره‌گیری کد #۱۰۰*۷۳۳* هرقدر که در توان دارند کمک‌های نقدی خود را برای تأمین و رساندن لقمه‌های مهربانی به دست نیازمندان برسانید.

شرکت آسان پرداخت پرشین در جهت ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود، علاوه بر رعایت کامل قوانین و مقررات، در حوزه‌های مشارکتی همچون فعالیت‌های حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی، حمایت از مؤسسات خیریه، حمایت از جوامع علمی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در حوزه پرداخت الکترونیک همواره پیشگام بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.