راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همپلاک محصول جدید باهمتا متولد شد / همپلاک مدیریت ساختمان در تلگرام

همپلاک محصول جدید باهمتا متولد شد. مأموریت این محصول کمک به مدیریت ساختمان و با تمرکز بر روی مشکلات پرداخت شارژ است.

مراحل استفاده از این محصول

  1. مدیر ساختمان به آدرس بات همپلاک در تلگرام می‌رود و ساختمان خود را با معرفی شماره شبای بانکی (جهت واریز شارژها)، ثبت می‌کند.
  2. پس از ثبت ساختمان، امکان پرداخت آنلاین شارژ فراهم می‌شود و تنها نیاز است که گروه تلگرامی ساکنین به بات معرفی شود.
  3. به درخواست مدیر ساختمان، اطلاع‌رسانی‌های پرداخت شارژ به گروه تلگرامی ساکنین انجام می‌شود و ساکنین از طریق دکمه پرداختی که توسط همپلاک به گروه ارسال می‌شود به‌راحتی به درگاه پرداخت می‌روند و در بستر امن شاپرک پرداخت خود را انجام می‌دهند.
  4. به‌محض پرداخت، همپلاک به مدیر و ساکنین اطلاع می‌دهد.

پرداخت شارژ از این روش بسیار راحت‌تر از روش‌های دیگر مثل کارت به کارت است و پرداخت‌کننده رسید آنلاین دریافت می‌کنند و نگرانی برای گم‌شدن رسیدها وجود ندارد.

همچنین بلافاصله بعد از هر پرداخت، اطلاعات پرداخت‌کننده شامل نام و شماره واحد به مدیر ساختمان اعلام می‌شود و تمامی پرداخت‌ها بر اساس واحد و موضوع تفکیک‌شده است.

همپلاک گزارش‌های کاربردی از پرداخت‌ها در اختیار مدیر ساختمان قرار می‌دهد تا دیگر نیازی به چک کردن و دردسرهای صورتحساب بانکی وجود نداشته باشد و درنهایت استفاده از این محصول هزینه‌ای برای ساختمان ندارد و درآمد باهمتا مانند مدل کارت به کارت از کارمزد تراکنش‌ها است.

برای استفاده از بات همپلاک به این صفحه بروید.

2 دیدگاه
  1. احسان امجدی می‌گوید

    مشکلی که وجود داره اینه که کار کردن در بستر تلگرام نیاز به استفاده از فیلترشکن داره که هرچند کار راه انداز هستند ولی به لحاظ امنیت اطلاعات مورد تائید نیستند. تا وقتی در تلگرام هستیم، این موضوع شاید چندان بچشم نیاید ولی یادمون باشه که در همین بستر از تلگرام به درگاه‌های پرداخت مورد تائید شاپرک منتقل شده و تراکنش بانکی انجام میدیم. (این موضوع ریسک امنیتی برای صاحبان حساب محسوب میشه.)

    برای این موضوع تمهیداتی اندیشیده شده؟

    1. میلاد می‌گوید

      اینکه کار با تلگرام نیاز به فیلترشکن داره درسته اما در حال حاضر پرمخاطبترین پیام‌رسان برای کاربران ایرانی هنوز تلگرام هست و به عنوان سرویس‌دهنده وقتی مردم جایی حضور داشته باشن علاقه‌مند هستیم که همونجا سرویس بدیم.

      در خصوص اینکه گفتید به لحاظ امنیت اطلاعات مورد تایید نیست رو متوجه نشدم که بر اساس چه استدلالی گفتید.
      کاربران وقتی می‌خواهند پرداخت انجام دهند از طریق لینک به سایت باهمتا و از آنجا به بستر شاپرک منتقل می‌شوند و پرداخت بر روی درگاه پرداخت اینترنتی و بستر شاپرک مانند هر خرید اینترنتی دیگه‌ای انجام میشه که کاملا الزامات شاپرک رو رعایت می‌کنه.
      مثل این میمونه که من لینک خرید یک محصول رو برای شما توی تلگرام بفرستم و شما روش کلیک کنید و برید داخل اون سایت و بعد هم سایت شاپرک و خرید کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.