راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

این تیم خستگی‌ناپذیر / پی‌پینگ؛ راهکاری جامع برای خدمات پرداخت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

احتمالا شما همین حالا یکی از اپلیکیشن‌های پرداخت را روی گوشی‌تان نصب دارید، آنلاین پول جابه‌جا می‌کنید، با دستگاه موبایل‌تان چیزی می‌خرید یا از پروژه‌ای با سرمایه‌گذاری جمعی حمایت می‌کنید. در واقع سختی مراجعه به بانک، همراه داشتن پول نقد، ایستادن در صف دستگاه ATM و… را ندارید و در حال استفاده از یکی از ابزارهای فین‌تک هستید.

فین‌تک یا فناوری‌های مالی به کمک بانک‌ها آمده‌اند و خدمات مالی را به‌طور ساده‌تر در اختیار عموم مردم و صاحبان کسب‌وکار قرار داده‌اند. مهم‌ترین خدمات نوین ارائه‌شده به‌وسیله استارت‌آپ‌های فین‌تک، در حوزه‌های دریافت و پرداخت پول، سرمایه‌گذاری، پرداخت قبوض و حتی اخذ وام‌ ارائه می‌شود.

فین‌تک به ساده‌شدن بسیاری از فرایندهای پیچیده که کسب‌وکارها را برای دریافت پول، فروش آنلاین، مدیریت مالی و وصول مطالبات آزار می‌دهد، کمک کرده است. دسترسی آسان و سریع تمام کاربران به خدمات مالی و پولی در بستر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های تحت وب تحولی ارزشمند است.

دریافت پول به شیوه سنتی همیشه با حاشیه‌ها و ریسک‌های فراوانی همراه بوده است؛ چه آن زمان که شما در گروه دوستان دنگ‌ها را جمع‌آوری می‌کنید و چه آنکه یک مرکز خیریه، قرض‌الحسنه خانگی، فروشگاه و حتی یک سازمان بزرگ پول را دریافت می‌کند.

استارت‌آپ‌های فین‌تک با ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری، شکل موجود خدمات مالی و مدل‌های معمول مالی را تغییر داده‌ و ریسک دریافت و پرداخت وجه به روش‌های سنتی را به میزان درخور توجهی کاهش داده‌اند.

در استارت‌آپ پی‌پینگ کاربر برای انتقال وجه، نیازی به ‌اشتراک‌گذاری اطلاعات بانکی؛ اعم از شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا نخواهد داشت و از طریق سرویس‌ها و راهکارهای بانکی و مالی بدون اتلاف وقت، مطالبات، پرداخت‌های دوره‌ای و منظم، به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

سازمان‌ها و مراکز با استفاده از خدمات فین‌تک برای مدیریت مالی، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود مسیری بسیار ساده و آسان را طی می‌کنند. فروش در شبکه‌های اجتماعی، فروش در محل با استفاده از دستگاه‌های MPOS  وPC POS، جداسازی اتوماتیک سهم بازاریابان، عامل‌های فروش و سایر ذی‌نفعان فروش و صدور فاکتور آنلاین برخی از راهکاری‌های پی‌پینگ است.

سیستم فاکتور آنلاین پی‌پینگ نوعی سیستم جامع برای مدیریت وصول مطالبات است. این سرویس با تمرکز بر نیازهای خاص اشخاص، سازمان‌ها و کسب‌وکارها، مدیریت مالی و صدور آنلاین فاکتور تا مرحله وصول مطالبات و دریافت دوره‌ای منظم را انجام می‌دهد. از طریق این سرویس مدیر سیستم می‌تواند با تعریف آیتم‌های مالی و قیمت‌ خدمات یا محصولات، به‌سادگی بر فعالیت کاربران سیستم فروش مدیریت کند. صدور فاکتور اختصاصی با لوگوی سازمان، گزارش‌گیری از فهرست فاکتورها و زمان سررسید، پیگیری گردش مالی با یک کلیک و یادآوری اتوماتیک زمان سررسید فاکتور در کنار اپلیکیشن موبایلی و دسکتاپ، سیستم فاکتور، پروسه صدور و مدیریت فاکتور را برای سازمان‌ها آسان‌تر کرده است.

اگر پیش از این فریلنسرها و کسب‌وکارهای خانگی برای فروش محصولات و خدمات خود در شبکه‌های اجتماعی، ‌به‌صورت کارت‌به‌کارت پول دریافت می‌کردند یا فروشگاه‌های آنلاین لازم بود مسیر طولانی و پیچیده دریافت درگاه بانکی را طی کنند، حالا با استفاده از خدمات سرویس‌های فین‌تک این امر بسیار آسان، ایمن و هوشمندانه مدیریت و انجام می‌شود.

از طرفی با استفاده از سیستم درخواست پول، تعریف آیتم‌های مالی و اشتراک‌گذاری لینک می‌توانند پول دریافت کنند و از سویی دیگر با به‌کارگیری APIهای متنوع در بستر سایت و اپلیکیشن؛ بازاریابی، فروش، صدور فاکتور و دریافت پول را به‌آسانی مدیریت کنند.

قطعا می‌دانید که جمع‌آوری صحیح و شفاف وجوه، یکی از حیاتی‌ترین نیازهای سازمان‌های مردم‌نهاد، خیریه‌ها، صندوق‌های قرض‌الحسنه و هیئات مذهبی است. تکنولوژی‌های مالی نیز با ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی مناسب این مراکز، دغدغه دریافت کمک و مطالبات را به حداقل می‌رساند.

مدیریت پرداخت‌های منظم و دوره‌ای به‌صورت اتوماتیک، راه‌اندازی کمپین‌های مختلف برای جمع‌آوری کمک، واریز پول به حساب مراکز بدون نیاز به آگاهی از اطلاعات حساب و ارائه راهکارهای مدرن برای شفافیت مالی و امکان اشتراک گزارشات با اعضا و کاربران، بخشی از راهکار‌های جامع پی‌پینگ  به کاربران است.

شرکت ماناتدبیر آواتک یکی از اعضای نظام صنفی یارانه‌ای کشور و اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی با نام تجاری «پی‌پینگ» از سال 1394 تاکنون با کمک فناوری نوین کوشیده است خدمات دریافت و پرداخت پول را به ساده‌ترین شکل ممکن در بستری امن به افراد و سازمان‌ها ارائه کند. پی‌پینگ با جذب بیش از 90 هزار کاربر، این روزها تنها یک ارائه‌دهنده سرویس‌های پرداخت آنلاین نیست؛ بلکه مجموعه‌ای از سرویس‌ها و راهکارهای متناسب با نیازهای کاربران را ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها بسته شده است.