راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور بیشتر دولتی‌ها در همایش روابط عمومی الکترونیک

موافقت کارگروه ساماندهی همایش‌ها با برگزاری هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، توسط معاونت نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به دبیر این همایش ابلاغ شد.

در متن این ابلاغیه آمده است: برگزاری «هفتمین همایش ملی روابط‌عمومی الکترونیک» در جلسه ۲۴-۹۱ مورخ 1391/01/91 کارگروه ساماندهی همایش‌ها طرح و با برگزاری همایش مذکور در تاریخ ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ موافقت گردید.

بدین ترتیب مدیران و کار‌شناسان بیشتری از روابط‌عمومی و ارتباطات نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی در هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک شرکت خواهند کرد.

گفتنی است پیش از این معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور طی ابلاغیه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری اعلام کرده بود برگزاری همایش‌های ملی باید با تصویب کارگروه ساماندهی همایش‌ها که در این معاونت تشکیل شده است، صورت گیرد.

هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور اساتید، دانشجویان، مدیران و کار‌شناسان روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی و غیردولتی، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های صنعتی و نهادهای بخش عمومی روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به وب‌سایت دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک به نشانی www.eprcenter.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌ ۸۸۹۲۲۷۸۲ تماس حاصل نمایند.

منبع: دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.