راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور به‎پرداخت ملت در بيست و چهارمین نمايشگاه الکامپ

پرداخت ملت با شعار «تجربه به‌ترین پرداخت با شرکت اول خاورمیانه» در بيست و چهارمین نمايشگاه بین‌المللی الکامپ که از 6 مرداد تا 9 مرداد 97 در محل نمايشگاه‌های بين‌المللی تهران برگزار مي‌شود، در سالن 38 غرفه شماره 481 حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی به‌پرداخت ملت، این شرکت با معرفی محصولات و خدمات جدید، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و با تأکید بر حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی، دانش‌بنیان و علاقه‌مندان به صنعت PSP حضوری فعال خواهد داشت. همچنین در این نمایشگاه آخرین محصولات این شرکت برای علاقه‌مندان به حوزه فناوری ارائه می‌شود تا بتوانند با کسب‌وکار آتی خود آشنا شده و آن را رونق دهند.

در الکامپ 24، شرکت به‌پرداخت ملت خدمات و محصولات چندمنظوره‌ خود را ارائه می‌کند که فروشگاه بدون صندوق‌دار به‌عنوان یک خدمت جدید در کنار محصول استراتژیک این شرکت یعنی اپلیکیشن سکه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

همچنین به‌پرداخت ملت بازی نقشه گنج را در قالب آموزش برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه طراحی کرده است که مخاطبین با ورود به آن می‌توانند علاوه بر انجام یک بازی هیجان‌انگیز در پایان از جوایز اپلیکیشن سکه بهره‌مند شوند.

ازاین‌رو به‌پرداخت ملت در الکامپ 24، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن شماره 38 غرفه 481 و 487 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.