راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جایزه 10 میلیونی بانک مسکن به ایده استارت‌آپی برتر

شرکت خدمات کارآفرینی بانک مسکن ضمن همکاری مشترک با کالج کارآفرینی تیوان در برگزاری دوره آموزشی برای علاقه‌مندان به راه‌اندازی استارت‌آپ، به تیم برگزیده این دوره جایزه ۱۰ میلیون تومانی اهدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، کالج کارآفرینی تیوان با برگزاری یک دوره شش‌هفته‌ای، تیم‌های علاقه‌مند به توسعه ایده‌های نو و تبدیل آن‌ها به کسب‌وکارهای فناوری پایه و استارت‌آپی را آموزش می‌دهد تا چگونه یک ایده را تا مرحله اجرا دنبال کنند.در این رویداد که با حضور جمعی از فعالان حوزه کارآفرینی برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان با پیش‌نیازهای راه‌اندازی استارت‌آپ آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان به کارآفرینی طی این دوره آموزشی با مبانی و ادبیات این حوزه آشنا شده و راه پیمودن مراحل توسعه ایده کسب‌وکار خود با خطای کمتر را می‌آموزند.

این دوره شامل کارگاه‌های آموزشی، بازی‌های تیمی، دور همی‌های دوستانه، تماشای گروهی فیلم‌های آموزشی و نقد آن‌ها، بازدید از شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد نظیر شرکت خدمات کارآفرینی بانک مسکن، تعامل نزدیک با شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، نشست‌های انتقال تجربیات با مدیران استارت‌آپ‌های موفق و ناموفق و مواردی ازاین‌دست است.

شناخت فردی و تیم سازی، خلاقیت و نوآوری، ایده و ارزیابی ایده، استارت‌آپ ناب و طرح کسب‌وکار، تحقیقات بازار و ارزیابی رقبا، بازاریابی، برندینگ و رشد، تأمین مالی و اصول اولیه حسابداری و درنهایت نحوه ارائه مؤثر ایده به سرمایه‌گذاران از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این دوره آموزشی 45 روزه به آن پرداخته خواهد شد.

همه علاقه‌مندان به کارآفرینی و استارت‌آپ که قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار را داشته و به دانش اولیه برای شروع کار نیاز دارند، می‌توانند مخاطب این دوره باشند.

به‌این‌ترتیب شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن نیز تیم‌هایی را که باهدف راه‌اندازی استارت‌آپ در سه حوزه موردحمایت این شرکت شامل مسکن و ساختمان، راه و شهرسازی و نیز خدمات بانکداری و پرداخت تشکیل‌شده‌اند را به شرکت در این دوره آموزشی دعوت کرده و برای تیم برتر که در پایان دوره به انتخاب هیئت‌داوران کالج تیوان مشخص خواهد شد، جایزه 10 میلیون تومانی در نظر گرفته است.

این شرکت همچنین در جریان برگزاری دوره آموزشی کالج کارآفرینی تیوان، نشست‌های هم‌اندیشی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌کند که طی آن با فضاهای بکر و ایده در حوزه مسکن و ساختمان، راه و شهرسازی، حمل‌ونقل و خدمات بانکداری و پرداخت آشنا می‌شوند.

اگر افراد شرکت‌کننده در دوره آموزشی کالج تیوان، ایده‌ای دریکی از حوزه‌های مذکور داشته باشند و تیم خود را هم برای اجرایی شدن آن تشکیل داده باشند، شرکت خدمات کارآفرینی بانک مسکن مشاوره‌های تخصصی لازم را به آن‌ها ارائه می‌کند تا بادانش کامل، کار اجرایی را شروع کنند و درنتیجه ریسک کار آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

اگر همین حالا نیز تیمی حول محور عملیاتی کردن یک ایده در سه حوزه تخصصی موردحمایت شرکت خدمات کارآفرینی بانک مسکن تشکیل‌شده است، می‌تواند در قسمت ثبت ایده سایت این شرکت به نشانی https://maxelerator.ir نسبت به ثبت رسمی ایده اولیه خود اقدام و در جلسه داوری شرکت کنند تا در صورت پذیرش، وارد دوره شتاب‌دهی این شرکت شده و تا زمان راه‌اندازی استارت‌آپ از حمایت‌های این مجموعه برخوردار شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.