راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استانداری تهران برای تحقق شهر هوشمند تلاش می‌کند

استانداری خود را موظف می‌داند تا برای تسهیل فعالیت استارت‌آپ‌هایی که با نوآوری امور پیچیده زندگی را آسان می‌کنند، اقدامات لازم را انجام دهد. این جوانان در شرایط فعلی توانسته‌اند اشتغال ایجاد کنند و تحولاتی را نیز در جامعه رقم بزنند.

به گزارش شنبه پرس، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در بازدید از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018)، بر تلاش استانداری برای تحقق «شهر هوشمند» تأکید کرد.

محمدحسین مقیمی به اهمیت بخش استارت‌آپی از اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: «استانداری خود را موظف می‌داند تا برای تسهیل فعالیت استارت‌آپ‌هایی که با نوآوری امور پیچیده زندگی را آسان می‌کنند، اقدامات لازم را انجام دهد. این جوانان در شرایط فعلی توانسته‌اند اشتغال ایجاد کنند و تحولاتی را نیز در جامعه رقم بزنند.»

محمدحسین مقیمی با اشاره به شعار نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ یعنی «شهر هوشمند، زندگی هوشمند» به قابلیت‌هایی که شهرداری تهران برای تبدیل شهر تهران به یک شهر هوشمند صورت داده است اشاره کرد و گفت: «ما در استانداری سعی داریم همه دستگاه‌های اجرایی را برای تحقق شهر هوشمند کنار هم قرار دهیم تا بتوانند هر یک وظایف خود را به شکل مطلوب انجام دهند.»

استاندار تهران ادامه داد، ازآنجایی‌که امروزه نوآوری و فناوری‌های جدید اهمیت یافته است، استانداری خود را متعهد می‌داند با توجه به اولویت سازمان‌ها و دستگاه‌هایی مثل پارک‌های علمی و فناوری و دانشگاه‌ها اقدامات لازم را جهت تسهیل فعالیت آن‌ها انجام دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.