راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند با رویکرد هوشمندسازی و تحول نظام اداری برگزار می‌شود

کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند 24 و 25 مرداد ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند (IC-Tech 2018) با رویکرد هوشمندسازی و تحول نظام اداری با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این کنگره بررسی اصلاح فرآیندها و برنامه الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌ها و واکاوی برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری (توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری) است.

در این همایش مقامات ملی، مدیران فناوری اطلاعات و اعضای کمیته‌های توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی دستگاه‌های سراسر کشور در سال 97 حضور دارند.

در این کنگره بیش از 40 پنل تخصصی و کارگاه آموزشی و سخنرانی کلیدی با حضور متخصصین و صاحبنظران داخلی و بین‌المللی طی دو روز به صورت همزمان در 11 سالن همایش جانبی با موضوعات دولت هوشمند، اینترنت اشیا (IOT)، رایانش ابری، شهر هوشمند، امنیت در نرم افزارهای اداری الکترونیکی، فناوری‌های همراه و …. برگزار می‌شود.

اعطای گواهینامه‌های بین‌المللی نظام اداری هوشمند 2018 و شهر هوشمند 2018 و گواهی‌نامه‌های تخصصی اینترنت اشیا 2018 و امنیت فناوری اطلاعات در پایان این همایش اعطا می‌شود. همچنین گواهی‌نامه 16 ساعته حضور در کنگره جهانی فناوری‌های هوشمند 2018 نیز لحاظ شده است.

اهداف برگزاری این کنگره عبارتند از: بررسی دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی ارزنده پژوهشگران در زمینه فناوری اطلاعات، معرفی نوآوری‌های فناوری اطلاعات در حوزه داخلی و بین المللی و تبادل دیدگاه‌ها، بهره مندی از تجارب بین‌المللی در فناوری اطلاعات، ارتقای فرهنگ پژوهش و نوآوری در فناوری اطلاعات، تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و مدیران صنایع در حوزه فناوری اطلاعات، شناسایی و معرفی دانش پژوهان و دانشجویان برتر در حوزه فناوری اطلاعات، انتقال دانش فنی شهر هوشمند و ارتقای سطح دانش دستگاه‌های اجرائی مرتبط با این موضوع، کمک به توسعه و گسترش پژوهش‌های بنیادی و کاربردی و توسعه‌ای شهر هوشمند، آگاهی جامعه، اساتید و پژوهشگران از آخرین دستاوردهای علمی و فنی جهان در موضوع شهر هوشمند و تشویق پژوهشگران و متخصصان ذیربط در راستای تولید مقالات علمی مرتبط با موضوع.

محورهای کنگره نیز هوشمندسازی و اصلاح نظام اداری، سامانه‌های خبره، امنیت فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا است.

آخرین مهلت ثبت نام، 30 تیرماه 97 است و متقاضیان می‌توانند از طریق وبسایت fbfi.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.