راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن‌های پرداخت

یکی از دغدغه های افراد در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت دریافت امتیاز، مشاهده آن‌ها و شرکت در قرعه‌کشی‌های این اپلیکیشن‌ها است. در این مطلب قصد داریم چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن‌های پرداختی را به طور خلاصه نشان دهیم.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن آپ

برای مشاهده امتیاز در آپ کافی است روی گزینه «امتیازگیری» در منوی اصلی برنامه کلیک کنید. سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که در قسمت پایین آن امتیاز شما در این اپلیکیشن نوشته شده است.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن ایوا

برای مشاهده امتیاز در اپلیکیشن ایوا، باید روی آیکون «سه خطی» که در سمت راست و بالای منوی اصلی قرار دارد، کلیک کنید. سپس یک منوی کشویی برای شما باز می‌شود که در زیر شماره موبایل و اسم شما، تعداد طلاهای کسب‌شده در اپلیکیشن ایوا نشان داده می‌شود.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن پات

برای مشاهده امتیازهایتان در پات تنها کافی است روی گزینه «امتیاز» که در منوی اصلی اپلیکیشن قرار دارد کلیک کنید که در این صورت وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن امتیاز شما داخل دایره‌ای نوشته شده است.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن تاپ

برای مشاهده امتیاز در اپلیکیشن تاپ، باید روی «آیکون سه خطی» که در بالا سمت راست اپلیکیشن قرار دارد، کلیک کنید. سپس یک منوی کشویی برای شما باز می‌شود که در قسمت پایین آن «امتیاز شما» نوشته شده است.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن سکه

در قسمت بالای اپلیکیشن سکه، بخشی تحت عنوان «امتیاز شما» است که امتیازتان در این اپلیکیشن نوشته شده است.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن ۷۲۴

برای مشاهده امتیاز در اپلیکیشن ۷۲۴، باید روی گزینه «کیف پول» که در صفحه‌ی اول اپلیکیشن قرار دارد، کلیک کنید. سپس صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در آن «موجودی کیف پول شما»، «امتیاز کل»، «جشنواره ۷۲۴+» و «امتیاز ماهانه» نشان داده می‌شود.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن ماناپی

امتیاز شما در اپلیکیشن ماناپی، در قسمت دایره‌ای شکل سمت راست و بالای اپلیکیشن نوشته شده است. با کلیک روی دایره، صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در آن، «امتیاز کل جام جوایز ماناپی»، «مرحله و امتیازات شما در ماشین جایزه» نوشته شده است.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن 780

از طریق دومین دایره‌ای که در قسمت پایین اپلیکیشن ۷۸۰ قرار دارد، می‌توانید امتیازهایی که با انجام هر تراکنش بدست آورده‌اید را مشاهده کنید.

 

چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن همراه کارت

اگر اپلیکیشن همراه کارت شما نسخه ۳.۲.۳ و یا بالاتر از این نسخه است، می‌توانید امتیازهای خود را از طریق صفحه‌ی اول و همچنین صفحه‌ی پروفایل خود مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.