راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هر آنچه درباره کارلا الن، مدیر ارشد کیف پول موبایلی والمارت باید بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / یکی از راه‌ها برای شناخت و درک عمیق‌تر و بهتر از تغییر و تحولات فروشگاه والمارت به سوی یک خرده‌فروشی اومنی‌چنل چابک این است که اپلیکیشن موبایلی این فروشگاه را مورد بررسی قرار دهیم که بیشترین تاثیر را کارلا الن، مدیر ارشد کیف پول موبایلی والمارت در آن داشته است.

کارلا الن در سال 2016 همکاری‌اش با والمارت را شروع کرد و پیش از آن هم سابقه فعالیت‌های طولانی در شرکت‌هایی مانند گپ، اریکسون و اسپرینت پی‌سی‌اس را داشته است.

او در اواسط دهه 90 به تیم بازاریابی مصرف‌کننده اسپرینت پی‌سی‌اس پیوست و بعد از آن هم نقش‌های مدیریتی در شرکت‌های کوالکوم و اریکسون داشت و سپس به لندن نقل مکان کرد، اما نقطه عطف کاری الن درست شش سال پیش و در زمانی بود که او تمرکزش را روی استارت‌آپ‌های کیف پول موبایلی قرار داد و در شرکت گپ فعالیت می‌کرد و عضو هیات‌مدیره ام‌سی‌ایکس بود. در همین دوران کاری بود که کیف پول موبایلی به نام کارنت‌سی را هم روانه بازار کرد.

نام کارلا الن در لیست «زنان تاثیرگذار در صنعت پرداخت» سایت پیمنتس سورس، به‌عنوان اولین زن موثر در این صنعت معرفی شده است.

او درباره نوآوری‌های کیف پول موبایلی می‌گوید: «امروزه نوآوری‌های کیف پول دیجیتال باعث شده تا امکان ایجاد انواع روابط دیجیتال با مشتریان فراهم شود و به نحو چشم‌گیری نحوه تعامل خریداران با فروشندگان را، حتی تا سال‌های متوالی، تغییر خواهد داد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.