راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هر آنچه درباره دیان چالنور، مدیر تراکنش‌های جهانی وست‌پک باید بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / کشورهای مختلف در سراسر دنیا آغوش‌شان را به روی انجام پرداخت‌های سریع‌تر و آنی گشوده‌اند و یکی از این آغوش‌های باز متعلق به دیان چالنور یکی از نیروهای اصلی جنبش در کشور استرالیاست.

چالنور در حال حاضر مدیر تراکنش‌های جهانی است. زمانی که خبر مشارکت وست‌پک با پلتفرم نیوپیمنت در استرالیا منتشر شد، چالنور این اقدام را فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد عصر جدیدی از فرایندهای پرداخت برای استرالیا دانست و همچنین قابلیت‌هایی مانند سرویس فردبه‌فرد Osko by BPAY را هم به آن اضافه کرده‌اند.

دیان چالنور در سال 2017 مسئولیت بخش مشارکت و سرویس‌های جهانی، محصولات و تیم فروش وست‌پک برای استرالیا و بازارهای بین‌المللی را برعهده گرفت. همین مسئولیت باعث شد تا چالنور جایگاه ویژه‌ای در انجام پرداخت‌های سریع‌تر در استرالیا به دست آورد.

قبل از اینکه چالنور به وست‌پک محلق شود، او مدیر تراکنش‌های بخش آسیا و اقیانوسیه بانک جی‌پی مورگان در هنگ‌کنگ بود. قبل از آن هم چالنور مدیر ارشد عملیات بانک سیتی بود و به مدت 13 سال، عهده‌دار نقش‌های ارشد بخش آسیا و اقیانوسیه این بانک بود.

او تحصیلاتش را در مقطع لیسانس و در رشته بازاریابی در دانشگاه وسترن‌ سیدنی و در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی کسب‌وکار در دانشکده مدیریت ماکاری به پایان رسانده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.