راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

IFX Expo بزرگ‌ترین نمایشگاه مالی در حوزه B2B آسیا

ماهنامه عصر تراکنش / IFX Expo بزرگ‌ترین نمایشگاه مالی در حوزه B2B است که از سال 2012 در دو بخش آسیا و جهانی شروع به کار کرد. بخش آسیایی این نمایشگاه همه‌ساله در هنگ‌کنگ و بخش جهانی آن شهر لیماسول قبرس برگزار می‌شود.

IFX Expo فضایی فراهم می‌کند که در آن بیش از 30 هزار شرکت‌کننده را می‌تواند به بیش از 10 هزار ارائه‌دهنده سرویس متصل و مرتبط کند. تعریف جالبی که خود IFX از نمایشگاه خودش می‌کند، این است که پتانسیل و قابلیت این را دارد که حتی زمان‌های استراحت و نوشیدن قهوه شما را هم می‌تواند به چندین قرارداد کسب‌وکاری موفق تبدیل کند.

نمایشگاه جهانی IFX Expo قرار است در روزهای اول، دوم و سوم خردادماه در قبرس برگزار شود و درباره موضوعاتی مانند تجارت دارایی دیجیتال، نقش داده بر بازگشت سرمایه، بیگ‌دیتا و هوش مصنوعی، عرضه اولیه ارزهای رمزنگاری‌شده، مدیریت پول و… صحبت می‌شود، اما بخش آسیایی IFX Expo هم به نوبه خودش اولین در آسیا است که فرصت ویژه‌ای را برای ملاقات با مشاوران مالی، کارگزاری‌ها، بانکدارها و ارائه‌دهندگان سرویس فراهم می‌کند. IFX آسیا هم همه‌ساله برگزار می‌شود و نوبت بعدی آن ژانویه 2019 در هنگ‌کنگ خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.