راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک سامان از تولیدکنندگان تجهیزات فناوری دعوت به همکاری کرد

در دومین جلسه کارگروه #حمایت_از_کالای_ایرانی بانک سامان، شناسایی تولیدکنندگان ایرانی و بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها در تولید تجهیزات فناوری اطلاعات به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در این جلسه که به ریاست علیرضا معرفت سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل و با حضور مدیریت‌های پشتیبانی، اعتبارات خرد و متوسط، بانکداری شرکتی و روابط عمومی و صدای مشتریان برگزار شد، با تصویب اعضا، مقرر شد مدیریت پشتیبانی به‌عنوان عهده‌دار تأمین ملزومات و تجهیزات بانک، نسبت به شناسایی تولیدکنندگان تجهیزات فناوری اطلاعات در داخل کشور اقدام کند.

تولیدکنندگان داخلی انواع تجهیزات فناوری اطلاعات می‌توانند تا تاریخ 10 تیرماه رزومه کاری، شرح محصولات و مستندات تولید در داخل کشور را به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به پل پارک‌وی، کوچه ترکش‌دوز، ساختمان مرکزی بانک سامان، مدیریت پشتیبانی یا پست الکترونیک procurement@sb24.com ارسال کنند.

جلسات کارگروه #حمایت_از_کالای_ایرانی بانک سامان هر دو هفته یک‌بار تشکیل می‌شود تا گزارش‌ها و اقدامات واحدهای مختلف بانک در راستای حمایت از کالای ایرانی موردبررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.