راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سبیت جدید در راه است / هیچ رویداد فناوری در اروپا به پای قدمت آن نمی‌رسد

ماهنامه عصر تراکنش / شاید هیچ رویدادی فناوری در اروپا نباشد که قدمت و گستردگی به اندازه سبیت داشته باشد و شاید همین گستردگی حوزه‌های تحت پوشش این رویداد به‌نوعی نقطه‌ضعف آن هم محسوب شود. رویداد فناوری اطلاعات هانوفر که به سبیت معروف است، فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان محصولات و خدمات فناوری اطلاعات برای عرضه و فروش محصولات‌شان در تمام دنیاست.

این رویداد برای اولین بار در سال 1970 و در شهر هانوفر آلمان برگزار شد و بعدها نسخه آمریکایی و استرالیایی و اوراسیایی آن هم برگزار شد که البته برخی از آنها اکنون دیگر برگزار نمی‌شود. سبیت 2018 هم در زمان برگزاری‌اش سنت‌شکنی کرده است و هم در ابعاد و بخش‌های جدیدی ارائه می‌شود.

بر خلاف همیشه که آلمان در روزهای آخر اسفند و اوایل فروردین خودش را برای برپایی بزرگ‌ترین نمایشگاه کامپیوتر آلمانی آماده می‌کرد، امسال قرار است در نیمه اول سال و در روزهای گرم و آفتابی آلمان برپا شود.

سبیت امسال قرار است از یازدهم تا پانزدهم ژوئن یعنی بیست‌ویکم تا بیست‌وپنجم خردادماه 1397 و صدالبته با ظاهری جدید در همان شهر همیشگی برگزار شود. سبیت 2018 کسب‌وکارها، پیشروها و ایده‌ها را هدف قرار داده است و با توجه به نمایشگاه و کنفرانس‌ها و فستیوال این رویداد می‌توان گفت که سبیت، دیجیتال‌سازی کسب‌وکارها، دولت و جامعه را در تمامی ابعاد در نظر گرفته است و امسال چهار بخش جدید d!conomy، d!tech، d!talk و d!campus دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.