راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برندی که بیشترین جوایز کنگره موبایل بارسلون را به دست آورد

ماهنامه عصر تراکنش / کنگره موبایل بارسلون 2018، حدود دو ماه پیش برگزار شد و مهم‌ترین جایزه و دستاوردی که این کنگره می‌تواند برای شرکت‌های حاضر در رویداد داشته باشد، تندیس گلومو است که به برترین‌ها و پیشروترین شرکت‌های فعال در این صنعت اهدا می‌شود. تندیسی که شاید ارزشش کمتر از مجسمه اسکار برای فیلم‌های برتر اکران‌شده در سینما نباشد.

در این دوره از رویداد، شرکت چندملیتی هوآوی توانست رکورددار دریافت جایزه گلومو کنگره شود و در هشت بخش مختلف جایزه را به دست آورد. «برترین زیرساخت موبایلی»، «برترین پیشرفت فناوری موبایلی»، «برترین پیشرفت نرم‌افزاری شبکه»، «بیشترین مشارکت در فناوری موبایلی»، «برترین نوآوری موبایلی برای شهرهای هوشمند»، «برترین نوآوری موبایلی برای بازارهای نوظهور»، «جایزه موبایل سبز» و «بیشترین مشارکت در صنعت موبایل» هشت قسمتی بود که هوآوی توانست دیگر نامزدهای دریافت جایزه را ناکام بگذارد و خودش دست پر به خانه برگردد.

برند هوآوی در کنگره موبایل بارسلون از تبلت‌های مدیاپد M5 با اندازه ۸.۴ اینچ، مدیاپد M5 با اندازه ۱۰.۸ اینچ و مدیاپد M5 پرو و نت‌بوک جدیدش به نام مت‌بوک ایکس پرو رونمایی کرد. دفتر مرکزی هوآوی در شهر شنژن چین قرار دارد و در حال حاضر هشت دفتر مرکزی بین‌المللی و 50 دفتر نمایندگی در کشورهای مختلف جهان دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.