راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسترکارت به ازای هر گل مسی و نیمار، 10 هزار وعده غذایی رایگان اهدا می‌کند

مسترکارت اعلام کرده که به ازای هر گلی که مسی و نیمار در جام جهانی بزنند، 10 هزار وعده غذایی رایگان به کودکان در آمریکای لاتین و حوزه دریای کارائیب می‌دهد.

این اقدام در راستای کمپین «Start Something Priceless» بود که از تاریخ دهم آوریل در حوزه آمریکای لاتین و دریای کارائیب راه‌اندازی شد.

درواقع مسترکارت با این کار گام مهم دیگری در انجام مسئولیت اجتماعی خودش برای مبارزه با گرسنگی و سوتغذیه کودکان در آمریکای لاتین و حوزه دریای کارائیب برداشته است و برای اولین بار در تاریخ، گل‌هایی که توسط مسی و نیمار زده می‌شوند، ارزشی بالاتر از زمین مسابقات و کسب امتیاز دارند.

این برنامه از 31 ماه می شروع شده و قرار است تا ماه مارس سال 2020 ادامه داشته باشد و هربار که مسی و یا نیمار در هر مسابقه‌ای گلی وارد دروازه کنند، مسترکارت مبلغی به ارزش ده هزار وعده غذایی به برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد اهدا خواهد کرد.

لیونل مسی در این باره گفت: «افتخار می‌کنم که عضوی از این کمپین باشم که قرار است زندگی هزاران نفر در کشور من و دیگر نقاط دنیا را تغییر دهد. امیدوارم این کار بتواند خنده بر لبان بچه‌ها بیاورد.»

نیمار هم از شرکت در این کمپین اظهار خوشحالی کرد و گفت: «خوشحالم از اینکه بچه‌های این مناطق می‌توانند یک بشقاب غذا و امید بسیار به دست آورند. مردم آمریکای لاتین می‌دانند که ما وقتی با همدیگر کار کنیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و این کار نمونه‌ای از همین موضوع است. ما با کمک همدیگر می‌توانیم با گرسنگی مبارزه کنیم.»

علاوه بر اینکه قرار است گل‌های زده‌شده این دو بازیکن به وعده‌های غذایی برای افراد تبدیل شود، مسترکارت از تمام افراد دعوت کرده تا بخشی از این کمپین باشند. به همین دلیل، هربار که هشتگ #TogetherWeAre10 در کانال‌های اجتماعی استفاده شود، مسترکارت مبلغی معادل یک وعده غذایی به برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد اهدا خواهد کرد.

منبع: Mastercard

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.