راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی بازی کارتی جدیدی به نام «بیت‌کوین» روی سایت کیک‌استارتر

یک بازی کارتی جدیدی به نام «بیت‌کوین» روی سایت کیک‌استارتر معرفی شده است که امکان تجربه سرمایه‌گذاری ارزهای رمزنگاری‌شده را صرفا جهت سرگرمی و خنده برای افراد فراهم می‌کند.

استراتژی این بازی توسط دو سرمایه‌گذار حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده طراحی شد که در حقیقت از شنیدن اخبار مرتبط با کارهای باورنکردنی که افراد برای سرمایه‌گذاری روی این ارزهای رمزنگاری‌شده انجام می‌دادند خسته شده بودند؛ کارهایی مانند فروش خانه و یا استفاده تمام و کمال از وام‌های دانشجویی‌شان و از دست دادن تمام این پول‌ها برای سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های دیجیتال.

این دو سرمایه‌گذار که خودشان را «دو سرمایه‌گذار احمق» معرفی کردند، براندون و سام نام دارند و این بازی کارتی با نام بیت‌کوین را طراحی کرده‌اند. نحوه بازی به این شکل است که بازیکنان هر کدام یک دست پنج‌تایی کارت در اختیار دارند و کارت‌ها را به ترتیب می‌کشند تا ببینند که بازار بالا یا پایین می‌رود و در برخی مواقع ممکن است بازار برای فرد در کل سقوط هم کند.

علاوه بر کارت‌هایی که در جریان هستند، کارت‌های دیگری نیز مانند کارت معکوس‌کننده بازار هم وجود دارد که می‌تواند مسیر روند فعلی بازار را تغییر دهد.

سازندگان بازی بیت‌کوین می‌گویند که می‌خواهد بازی ایجاد کنند تا به وسیله آن هیجان و لذت یک سرمایه‌گذار بزرگ بودن را آن هم بدون هیچ ریسکی به افراد بدهند.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.