راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسعه زیرساخت‌های مقیاس پذیر مالی پارسا (صراف)

توسعه زیرساخت‌های مقیاس پذیر مالی پارسا (صراف) در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را به عنوان یک پلتفرم سرمایه‌گذاری در رمزارزها و دارایی‌های دیجیتال آغاز کرد.

این شرکت پس از گذشت دو سال از شروع فعالیت اکنون به بیش از یک میلیون و دویست هزار کاربر خدمات ارائه می‌کند.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد صراف می‌توان به اولین پلتفرم در ایران اشاره کرد که صرفاً از طریق اپلیکیشن موبایل در دسترس است. همچنین مدل بیزینسی صراف نیز از این جهت منحصربه‌فرد است که لوپ بسته ریالی است. به این معنی که در صراف امکان واریز و برداشت رمزارز یا دارایی‌های دیجیتال دیگر وجود ندارد و کاربر صرفاً می‌تواند از طریق حساب بانکی خود ریال به حساب کاربری خود در صراف واریز یا از همین طریق برداشت کند. از این حیث می‌توان گفت بنچ‌مارک صراف در مدل بیزینس پلتفرم robinhood است که در کشور آمریکا فعال است. این ویژگی محاسنی از قبیل جلوگیری از پول‌شویی، خروج ارز از کشور و کاهش کلاهبرداری‌ و سوءاستفاده را داراست که متأسفانه در سکوهای دیگر رمزارزی در کشور متداول هستند.

صراف برنامه دارد در سال ۱۴۰۴ ضمن افزایش دارایی‌های موجود در پلتفرم و افزودن فیچرهای جدید با تعریف همکاری‌های مؤثر با دیگر شرکت‌های فعال در حوزه فین‌تک، حلقه‌های خدمات و محصولات مختلف مالی را به یکدیگر متصل کرده و زنجیره‌ی متنوعی از این محصولات و خدمات را به کاربران خود ارائه کند.

۱۴۰۱

متولد:
۱۳۷۹

تحصیلات:
کارشناسی مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار از دانشگاه آزاد

سمت فعلی:
مدیرعامل صراف

متولد:
1365

تحصیلات:
کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه شریف

سمت فعلی:
رئیس هیئت‌مدیره صراف

متولد:
1350

سمت فعلی:
عضو هیئت‌مدیره صراف

۴۰

پلتفرم سرمایه‌گذاری رمزارز و دارایی‌های دیجیتال

با توجه به مدل بیزینسی صراف که لوپ بسته ریالی است، رقیب مستقیمی در کشور وجود ندارد.

امیرپارسا دهفولی

دارایی‌های مالی دیجیتال

ارائه متمرکز دارایی‌های دیجیتال و رمزارز جهت سرمایه‌گذاری

کاربران حقیقی و حقوقی

  • بانک پاسارگاد
  • بانک پارسیان
  • زیبال
  • جیبیت
  • پیمان
  • شرکت ارتباط فردا
  • هولدینگ کاریزما
  • شرکت ترند
  • و…

وب‌سایت: saraf.app

تلفن: 91009791-۰۲۱

پست الکترونیک: business@saraf.app

نشانی: تهران، خیابان میرزای شیرازی شمالی، نبش کوچه آزادگان، پلاک ۳۰


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره صراف


صراف

ویدئوهای بخش نمایشگاهی چهارمین رویداد ۹ ژانویه در آپارات و یوتیوب استودیو راه‌کار منتشر شدند

چهارمین دوره رویداد ۹ ژانویه در دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد. در این رویداد، بخشی ویژه برای نمایشگاه در نظر گرفته شده بود که در آن، غرفه‌های تخصصی اسپانسرهای رویداد فرصت تعامل مستقیم با مخاطبان را داشتند و به معرفی محصولات و خدمات خود

تأکید ما در صراف بر ساده‌سازی تجربه کاربران ایرانی است

گفت‌وگو با الهه میرزایی، مدیر مارکتینگ صراف در بخش نمایشگاهی رویداد ۹ ژانویه که می‌گوید مدل کسب‌وکار این مجموعه با استفاده از سیستم کلوز لوپ ریالی انجام می‌شود و عاملی برای متمایزشدن از رقبا است