راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران بای بیت (IranbyBit)

ایران بای بیت (IranbyBit) یک پلتفرم ارائه خدمات گردشگری به توریست‌های ورودی به ایران است. تمام خدمات گردشگری ازجمله هتل، هاستل، اقامتگاه‌های بومگردی، پرواز، سیم‌کارت، ویزا و توریست کارت‌بانکی ارائه شده در وب‌سایت ایران بای بیت قابلیت رزرو و پرداخت آنلاین دارند. در ایران به دلیل تحریم‌ها توریست‌ها قادر به استفاده از کارت‌های اعتباری خود برای رزرو خدمات گردشگری نیستند به همین دلیل IranbyBit با هدف رفع مشکلات پرداخت از بیت‌کوین به‌عنوان یک راه پرداختی استفاده می‌کند.

توریست‌ها در زمان سفر خود در ایران نیز با مشکل تبدیل ارز و حمل پول نقد مواجه هستند و IranbyBit برای رفع این مشکل نیز توریست کارت‌بانکی را ارائه می‌دهد با این کارت‌ها گردشگران مانند یک شهروند ایرانی قادر به خرید در هر نقطه‌ای از ایران هستند.

IranbyBit به‌خصوص توریست‌های انفرادی که تمایل دارند به‌صورت مستقل برنامه سفر خود را طراحی کنند را هدف قرار داده است. توریست‌های انفرادی علاوه بر اینکه اغلب افرادی ماجراجو هستند و با راه‌های تکنولوژیک جدید هم آشنا هستند، علاقه‌مند به ایجاد ارتباط با مردم بومی نیز هستند. ایران بای بیت با معرفی اقامتگاه‌های بومگردی سعی دارد هم فضای تبادل فرهنگی میان مردم محلی و توریست‌ها را ایجاد نماید و هم از اقتصاد روستایی و محلی حمایت کند و هم اینکه نهایتا ایران را به‌عنوان یک کشور پیشرو در زمینه پذیرش ارزهای رمزنگاری‌شده معرفی کند.

.

سال شروع فعالیت: 1398

هم‌بنیان‌گذاران:

[mks_tabs nav=”horizontal”]
[mks_tab_item title=”کوکب شعبانی‌پور”]

متولد 1366

تحصیلات:

  • فوق‌لیسانس برنامه‌ریزی توریسم دانشگاه تهران

سوابق کاری:

  • کارشناس گردشگری در طرح‌های برنامه‌ریزی شهری و روستایی
  • طراحی تور در آژانس‌های گردشگری
  • کارشناس مجله علمی پژوهشی

چندمین تجربه کارآفرینی: دومین

[/mks_tab_item]
[mks_tab_item title=”نیما بهکار”]

متولد 1371

تحصیلات:

  • برنامه‌نویس و طراح سیستم‌های نرم‌افزاری (خودآموز) بدون دانشگاه

سوابق کاری:

  • برنامه‌نویس جاوا اسکریپت، پی اچ پی طراحی سیستم و اپ بیمه
  • طراحی سیستم و اپ خلاقیت دانش آموزان
  • راه‌اندازی کسب‌وکار مربوط به مهاجرت
  • ترید در بازارهای مالی بین‌المللی

چندمین تجربه کارآفرینی: سومین

[/mks_tab_item]
[/mks_tabs]

حوزه فعالیت: ارزهای رمزنگاری‌شده (زنجیره بلوک)

تعداد نیروی انسانی: 5 نفر

رقبا:

  • آژانس‌های گردشگری ورودی کار در کشور همگی به‌صورت کلاسیک تنها تورهای ایران را می‌فروشند. به‌تازگی چند وب‌سایت گردشگری داخلی پلتفرم فروش خدمات گردشگری (بوکینگ هتل و دیگر خدمات) را شروع کرده‌اند که از بزرگ‌ترین آنها Apochi.com و 1stQuest هستند که تاکنون هیچ‌کدام دریافت بیت‌کوین به‌عنوان یک راه پرداخت را ارائه نمی‌دهند.

.

خدمات:

  • امکان رزرو هتل، هاستل، اقامتگاه‌های بومگردی و خدمات جز به جز گردشگری در ایران
  • امکان پرداخت آنلاین خدمات گردشگری با ارزهای دیجیتال و نیز کارت‌های اعتباری
  • امکان صدور کارت‌بانکی ایرانی و شارژ آن با ارزهای دیجیتال، کارت‌های اعتباری و یا نقدی

.

ارزش‌افزوده:

به دلیل تحریم‌ها سایت‌های مرجع بوکینگ هتل مانند booking.com و TripAdvisor.com هتل‌های ایران را ارائه نمی‌دهند، همچنین طبق گزارش شورای جهانی گردشگری و سفر (WTTC) ایران در حال تبدیل‌شدن به یک مقصد گردشگری با رشد سریع و جذاب و ارزان برای توریست‌های جوان و ماجراجو شده است. جذب مشتری‌های اولیه ما در مرحله MVP بدون پرداخت هزینه ادورز و فقط از طریق شبکه‌های اجتماعی نشان داد که این بازار چقدر پتانسیل برای ورود دارد. IranbyBit یک پلتفرم ارائه خدمات گردشگری است که هتل، هاستل، اقامتگاه بومگردی، پرواز داخلی، ویزای ایران، خدمات تاکسی فرودگاه، سیم‌کارت گردشگر، توریست کارت‌بانکی و بلیت‌های قطار و اتوبوس داخل ایران در حال حاضر در وب‌سایت ایران بای بیت قابل رزرو و پرداخت هستند.

بنا بر تجربه تیم و فعالیت در بازار گردشگری ایران و آشنایی با بیزنس‌های گردشگری در سطح جهانی، IranbyBit دید واقعی نسبت به بازار گردشگری دارد و به همین دلیل با ترندهای روز گردشگری دنیا و ایران آشنا است به همین دلیل در پلتفرم خود هاستل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی رو بخصوص وارد کرده است تا توریست‌های علاقه‌مند به فرهنگ مردم بومی را مورد هدف قرار دهد.

.

افتخارات:

.

دانلود لوگو با کیفیت ایران بای بیت {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.iranbybit.com

تلفن: 09376111451

دورنگار:

پست الکترونیک: iranbybit@gmail.com

نشانی: تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، ساختمان فناوری دانشگاه امیرکبیر، طبقه دوم، فینووا

ایران بای بیت در شبکه‌های اجتماعی: