راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بسته‌های خبری بانک‌ها و شرکت‌ها

در این بخش می‌توانید بسته‌های خبری که هر روز در سایت‌های بانک‌ها و شرکت‌ها منتشر می‌شود را دنبال کنید. برای مشاهده و دسترسی به رسانه‌های دیگر از صفحه پیوندهای سایت راه پرداخت استفاده کنید.

 

نشریه فابا

این نشریه متعلق به مرکز فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک کشور است و هر ماه منشر می‌شود. مخاطبان این نشریه مدیران بانکی ایران هستند.

مطالب شماره‌های پیش این نشریه را از اینجا ببینید.

 

نشریه بانکداری مجازی

این نشریه هر یک ماه یک بار منتشر می‌شود. شماره اول آن مرداد ماه ۹۱ منتشر شده و مدیر مسئول و صاحب امتیاز آن دکتر سید محسن هاشمی است.

سایت نشریه را از اینجا ببینید. 

 

بانک ملی ایران (منتشر نمی‌شود)

بانک ملی ایران هر روز بسته خبری شامل برگزیده خبرهای مطبوعات آن روز را منتشر می‌کند. این بسته به صورت یا فایل ورد است و برای دانلود ان نیاز به اینترنت پرسرعت دارید.

این بسته از شنبه دوم آذر ماه ۸۷ منتشر می‌شود.

آخرین بسته در چهارشنبه سیزدهم مرداد ماه ۹۱ منتشر شده است.

برای دانلود بسته خبری بانک ملی اینجا کلیک کنید.

 

بانک شهر

بانک شهر هر روز بسته خبری شامل برگزیده خبرهای مطبوعات آن روز را منتشر می‌کند. این بسته به صورت یا فایل ورد است و برای دانلود ان نیاز به اینترنت پرسرعت دارید.

برای دانلود بسته خبری بانک شهر اینجا کلیک کنید.

 

بانک سامان

در بانک سامان هر ماه، دو نشريه تهيه و منتشر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود:

ماهنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی سامان؛ مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای از مقالات تخصصی، گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تحليل بازار و ديگر رويدادها مهم، معرفی محصولات و خدمات جديد و اخبارِ حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بانک و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طور ويژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک سامان است که هر ماه با رويکردی اختصاصی به يک موضوع منتشر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. اين ماهنامه به قلم کارکنان، مشتريان، خوانندگان آن و ديگر مخاطبان بانک سامان نگاشته و توسط کارشناسان اداره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی روابط عمومی تنظيم و مديريت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. ماهنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی سامان را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانيد در تمامی شعب سامان مطالعه کنيد يا درصورت تمايل با خود ببريد.

ماهنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی سامانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها؛ این نشريه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی داخلی که مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ست از نوشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کارکنان بانک سامان، مجالی را برای گرد هم آوردن اهالی سامان، بسط آگاهی و ايجاد همدلی ميان ايشان فراهم کرده است. اين ماهنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ويژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی کارکنان بانک سامان است و به مشتريان عرضه نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

 

تعاونی اعتباری ثامن‌الائمه (ع)

نشریه داخلی تعاونی ثامن به صورت ماهانه منتشر می‌شود.

برای دانلود فایل Pdf اینجا کلیک کنید. 

 

شرکت‌ها

نشریه یار یاران ایران کیش

این نشریه از منظم‌ترین و باکیفیت‌ترین نشریه‌های داخلی شرکت‌های فعال صنعت است. نشریه یار یاران هر ماه و در ۲۴ صفحه منتشر می‌شود. مطالب این نشریه عموما مطالب ترجمه یا تالیفی کارمندان شرکت ایران کیش است.

برای دانلود فایل pdf نشریه اینجا کلیک کنید.

 

شرکت خدمات انفورماتیک

گزیده روزانه خبرهای فناوری اطلاعات و ارتباطات

مهم‌ترین خبرهای دنیای فناوری اطلاعات و بانکداری هر روز در قالب یک فایل pdf بر روی سایت شرکت خدمات قرار می‌گیرد. این خبرها مطالبی هستند که در رسانه‌ها منتشر شده‌اند.

برای دانلود بسته خبری شرکت خدمات انفورماتیک اینجا کلیک کنید.

 

شرکت توسن

شرکت توسن نشریه‌ای داخلی با عنوان تراکنش دارد. این نشریه هر دو ماه یک بار منتشر می‌شود و مختص کارکنان این شرکت است. مطالبی که در این نشریه منتشر می‌شود عموما در حوزه مسائل منابع انسانی شرکت است.

 

شرکت فناپ

شرکت فناپ نشریه داخلی ندارد و از بسترهای الکترونیک استفاده می‌کند.

 

شرکت پرداخت الکترونیک سامان

در این شرکت نشریه‌ای چاپی برای پرسنل این شرکت منتشر می‌شود. نام این نشریه درگاه است. اولین شماره درگاه مرداد ماه 91 منتشر شده است.

 

شرکت اینفوتک

نشریه موج چهارم هر ماه منتشر می‌شود. مطالب این نشریه عموما منتخبی از مطالب منتشر شده در رسانه‌هاست.

 

نشریه‌های سراسری

روزنامه فناوران

روزنامه فناوران اطلاعات نخستین روزنامه ایرانی در حوزه آی‌سی‌تی است که از ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۸۵ به عنوان روزنامه‌ای خصوصی و مستقل انتشار خود را آغاز کرد. بانی این روزنامه ایمان بیک است که همراه اصغر خسروی و ناصر شهلا کار انتشار آن را آغاز کردند. خسروی بعدها از گروه جدا شد.

این روزنامه در صفحه اقتصاد خود خبر، یادداشت، گفت و گو و گزارش در زمینه بانکداری و پرداخت الکترونیک منتشر می‌کند.

سایت روزنامه فناوران

 

هفته‌نامه دنیای نوین کسب و کار

این هفته‌نامه عامه‌پسند به موضوع کسب و کار و کارآفرینی می‌پردازد. در صفحه‌های بانکداری مطالبی در زمینه بانکداری و پرداخت الکترونیک منتشر می‌کند.

سایت هفته‌نامه دنیای نوین کسب و کار

 

هفته‌نامه آسیا

این هفته‌نامه عامه‌پسند اقتصادی با همکاری مرکز فابا هر هفته چند صفحه در زمینه بانکداری و پرداخت الکترونیک منتشر می‌کند.

سایت روزنامه آسیا

 

ماه‌نامه تحلیلگران عصر اطلاعات

صاحب امتیاز این نشریه شرکت تحلیلگران عصر اطلاعات است.

سایت ماه‌نامه تحلیلگران عصر اطلاعات

 

نشریه اتوماسیون اداری و مالی

در سایت این نشریه نوشته شده است: هدف از انتشار این نشریه، آموزش و اطلاع‌رسانی در زمینه‌ی ابزارهای به کار رفته در انجام فعالیت‌های اداری و مالی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است و هیچ گونه وابستگی به فرد یا افراد حقیقی یا حقوقی ندارد. ماهنامه‌ي اتوماسيون اداري و مالي نخستین نشریه‌ی ویژه‌ی استفاده کنندگان انواع ابزارهای اتوماسیون اداری و مالی در سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

سایت ماه‌نامه اتوماسیون اداری و مالی

 

فهرست نشریات اینترنت و کامپیوتر