راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارنگ

کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانه‌ای که نسخه الکترونیکی و چاپی آن هر هفته یکشنبه‌ها منتشر می‌شود و وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی‌اش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش می‌دهند.

تا پیش از کارنگ، جای خالی یک رسانه در فضای اقتصاد نوآوری حس می‌شد؛ این رسانه سرانجام فعالیت خود را در قالب یک سازمان مشخص با اهداف مشخص و به کمک تیمی حرفه‌ای با شعار «فراتر از استارتاپ» در اریبهشت ۱۴۰۰ آغاز کرد. 

کارنگ تلاش دارد کسب‌وکارهای نوآور ایرانی، استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر کسب‌وکارها کوچک و بزرگی که در بخش‌های مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهد و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخش‌های اقتصاد بگوید.

۱۴۰۰

متولد: ۱۳۶۳

تحصیلات:
کارشناسی شیمی از دانشگاه شریف
کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه علامه‌طباطبایی

سمت فعلی:
مدیرمسئول، هم‌بنیان‌گذار و عضو هیئت‌مدیره

تجارب پیشین:
تجربه همکاری با روزنامه شریف، گروه مجلات همشهری، عصر ارتباط و مدیریت ارتباطات

متولد: ۱۳۶۳

تحصیلات:
کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه شریف
کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران

سمت فعلی:
مدیرعامل، هم‌بنیان‌گذار و عضو هیئت‌مدیره

متولد: ۱۳۶۹

تحصیلات:
کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی
کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه سوره

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار و عضو هیئت‌مدیره

بیش از ۱۰ نفر

بررسی کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد نوآوری

وب‌سایت: Karangweekly.ir

تلفن:

تحریریه: ۰۲۱۴۶۰۱۲۲۰۴ / ۰۲۱۴۶۰۱۲۳۶۹

فروش و مشتریان: ۰۲۱۴۴۴۴۳۹۶۶

نشانی: تهران، جنت‌آباد جنوبی، خیابان لاله غربی، روبه‌روی پاساژ سمرقند، خیابان حدیث، کوچه حدیث دوم، پلاک ۸


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره کارنگ


کارنگ

کارنگ ۱۶۸ منتشر شد

شماره ۱۶۸ کارنگ، هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران منتشر شد. این شماره با نگاهی جامع و تحلیلی به موضوعات کلیدی در حوزه فناوری، کسب‌وکار، جامعه و اقتصاد در ایران و جهان، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی اکوسیستم نوآوری را بررسی می‌کند.

کارنگ ۱۶۷ منتشر شد

شماره ۱۶۷ هفته‌نامه کارنگ، «هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران»، در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۴ منتشر شد. این شماره با تمرکز بر سومین رویداد «۱۰۰ مدیرعامل»، برگزارشده توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت پرداخت نوین آرین، به بررسی تاب‌آوری

کارنگ ۱۶۶ منتشر شد

هفته‌نامه کارنگ شماره ۱۶۶، منتشر شد. این شماره با تمرکز بر اقتصاد نوآوری، به بررسی عمیق چالش‌های اکوسیستم نوآوری و استارتاپی ایران، مسائل رگولاتوری، راهبردهای سرمایه‌گذاری و چشم‌انداز شرکت‌های پیشرو پرداخته است. اکوسیستم نوآوری

کارنگ ۱۶۵ منتشر شد

شماره ۱۶۵ هفته‌نامه کارنگ با تمرکز بر تاب‌آوری اکوسیستم نوآوری ایران پس از جنگ منتشر شد. بازسازی در دل بحران مهم‌ترین کلیدواژه شماره ۱۶۵ کارنگ است. شماره ۱۶۵ هفته‌نامه کارنگ، رسانه تخصصی اقتصاد نوآوری ایران، در شرایطی منتشر شده که