شرکت نبض افزار رایان اندیش

با توجه به نیازمندی سیستم‌های بانکداری الکترونیک به سنجش دقیق شاخص‌های کیفی خدمات ارائه شده، مجموعه نبض افزار به‌عنوان یک واحد کسب‌وکار به پشتوانه توانمندی علمی و تجربیات کار‌شناسان زبده در این زمینه، در سال ۱۳۸۶ با حمایت مادی و معنوی شرکت توسن و دانشگاه تهران فعالیت خود را آغاز کرد و محوریت فعالیت خود را تولید نرم‌افزارهای گزارش‌گیری از وضعیت سوییچ و سامانه متمرکز بانک‌های مشتریان توسن قرار داد.

در ادامه ذیل گسترش فضای همکاری با مشتریان غیر مرتبط با شرکت توسن، در سال ۱۳۹۰ شرکت نبض افزار رایان اندیش به‌عنوان مجموعه‌ای مستقل با هدف‌گذاری رشد کیفیت خدمات و نهادینه کردن SLA به ازای خدمات مختلف در بستر ICT، تاسیس شده است. در سال‌های اخیر شرکت نبض افزار با انجام چندین پروژه موفق مشاوره، مانیتورینگ و اندازه‌گیری شاخص‌های کیفی توانسته وضعیت کیفیت سرویس را در بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت بهبود دهد که این امر منجر به کاهش خطای شبکه و رسیدن آن از سطح ۵ تراکنش یک خطا به ۱۲۰ تراکنش یک خطا شده است. این شرکت قصد دارد از طریق سنجش کیفیت و محاسبه توافق سطح خدمت نقش خود را در بهبود وضعیت کیفی بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های پرداخت و همچنین صنایع مبتنی بر ICT ایفا کند.

.

سال تأسیس: ۱۳۹۰

مدیرعامل:

متولد سال: ۱۳۵۷/۰۶/۰۱

تحصیلات:

  • کارشناسی مهندسی کامپیوتر (گرایش سخت افزار)؛ دانشگاه امیرکبیر
  • کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر (گرایش هوش مصنوعی)؛ دانشگاه شیراز
  • دکتری برق و کامپیوتر (گرایش ماشین و رباتیک)؛ دانشگاه تهران

سمت‌ فعلی:

  • مدیرعامل شرکت نبض افزار

شرکت‌های تاسیس کرده‌:

  • تاسیس شرکت نبض افزار از سال۹۰ تاکنون

فیس‌بوک: www.facebook.com

لینکدین: www.linkedin.com


تعداد کارکنان: ۲۳ نفر

حوزه فعالیت: سنجش کیفیت خدمات بانکی و ICT / مانیتورینگ سوییچ و سامانه‌های متمرکز بانکی / محاسبه SLA / تحلیل‌های کسب‌وکار

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت نبض افزار رایان اندیش: اینجا را ببینید

.

محصولات کلیدی:

  • نرم‌افزار پایش و تحلیل عملکرد خودپردازها (ATM Monitoring)
  • نرم‌افزار پایش و تحلیل عملکرد خودپردازها تحت اندروید
  • نرم‌افزار پایش و تحلیل عملکرد پایانه های فروش (POS Monitoring)
  • نرم‌افزار تحلیل عملکرد سوییچ (Switch Miner)
  • نرم‌افزار تحلیل عملکرد سامانه متمرکز (Core Miner)
  • نرم‌افزار داشبورد سوییچ و سامانه متمرکز بانکی
  • نرم‌افزار داشبورد کارمزد و تحلیل‌های کسب‌وکار
  • نرم‌افزار داشبورد شاپرک
  • نرم‌افزار محاسبه صورت‌حساب (SLA) سرویس‌های بانکی (چرتکه)

.

خدمات:

  • محاسبه توافق‌نامه سطح خدمت (SLA)
  • گزارش‌های منظم ماهانه، ۶ ماهه و سالانه تحلیل عملکرد سوییچ پرداخت بانکی
  • گزارش‌های منظم ماهانه، ۶ ماهه و سالانه تحلیل عملکرد سامانه متمرکز بانکی
  • خدمات مشاوره شناسایی و بهبود سامانه‌های بانکی
  • گزارش‌های بانک مرکزی
  • گزارش‌های خاص تحلیلی سوییچ و سامانه‌های متمرکز بانکی و کانال‌های تراکنش

.

مشتریان در طول فعالیت شرکت:

بانک‌ها و موسسات مالی:

  • بانک ملی
  • بانک تجارت
  • بانک سپه
  • بانک ملت
  • بانک صادرات ایران
  • بانک شهر
  • بانک آینده
  • بانک انصار
  • بانک سامان
  • بانک سرمایه
  • بانک دی
  • بانک اقتصاد نوین
  • بانک سینا
  • بانک پست بانک ایران
  • بانک حکمت ایرانیان
  • بانک پارسیان
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
  • بانک کشاورزی

شرکت‌های پرداخت:

  • پرداخت نوین آرین
  • پرداخت الکترونیک سامان کیش
  • کارت اعتباری ایران کیش
  • فن آوا کارت
  • داده‌ورزی سداد
  • سایان کارت
  • ارتباط فردا

شرکت‌های فراهم‌آورنده سرویس:

  • خدمات انفورماتیک
  • توسن
  • ایران ارقام
  • توسن تکنو
  • رایانه خدمات امید

نهادهای حاکمیتی:

  • شرکت شاپرک
  • پژوهشکده پولی و بانکی

.

شرکای تجاری:

.

شرکت‌های زیرمجموعه:

.

پروژه‌های انجام‌شده:

  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک‌های طرف قرارداد شرکت توسن؛ سال ۱۳۸۹
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک‌های طرف قرارداد شرکت توسن؛ سال ۱۳۹۰
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک تات؛ سال ۱۳۹۰
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک تات؛ سال ۱۳۹۰
  • تحلیل عملکرد سوییچ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان؛ سال ۱۳۹۰
  • توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار Core Miner در موسسه مالی و اعتباری مهر؛ سال ۱۳۹۰ تاکنون
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک‌های طرف قرارداد شرکت توسن؛ سال ۱۳۹۱
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک تات؛ سال ۱۳۹۱
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک تات؛ سال ۱۳۹۱
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار POS Monitoring در بانک تات و شرکت تجارت الکترونیک تات؛ سال ۱۳۹۱
  • تحلیل عملکرد سوییچ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان؛ سال ۱۳۹۱
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک تجارت؛ سال ۱۳۹۱
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک ملی؛ سال ۱۳۹۱
  • تحلیل عملکرد سوییچ شرکت کارت اعتباری ایران کیش؛ سال ۱۳۹۱
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار POS Monitoring در شرکت پرداخت نوین آرین؛ سال ۱۳۹۲
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک انصار؛ سال ۱۳۹۲
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک آینده؛ سال ۱۳۹۲
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار POS Monitoring در بانک آینده و شرکت ارتباط فردا؛ سال ۱۳۹۲
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک آینده؛ سال ۱۳۹۲
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک تجارت؛ سال ۱۳۹۲
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک ملی؛ سال ۱۳۹۲
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک سپه؛ سال ۱۳۹۲
  • تحلیل عملکرد سوییچ PSP شرکت داده‌ورزی سداد؛ سال ۱۳۹۲
  • تحلیل عملکرد سوییچ PSP شرکت فن آوا؛ سال ۱۳۹۲
  • تحلیل عملکرد سوییچ و سامانه متمرکز بانک شهر؛ سال ۱۳۹۲
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ و سامانه متمرکز در بانک آینده؛ سال ۱۳۹۳
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ و سامانه متمرکز در بانک شهر؛ سال ۱۳۹۳
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار ATM Monitoring در بانک شهر؛ سال ۱۳۹۳
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ در بانک تجارت؛ سال ۱۳۹۳
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ در بانک صادرات؛ سال ۱۳۹۳
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار داشبورد سوییچ در بانک ملی؛ سال ۱۳۹۳
  • طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزار POS Monitoring در شرکت فن آوا؛ سال ۱۳۹۳
  • تحلیل عملکرد سوییچ PSP شرکت فن آوا؛ سال ۱۳۹۳
  • تحلیل عملکرد سوییچ PSP شرکت پرداخت نوین آرین؛ سال ۱۳۹۳
  • تحلیل عملکرد سوییچ بانک سپه؛ سال ۱۳۹۳
  • مشاور بانک تجارت در زمینه بهبود عملکرد سامانه کارت؛ سال ۱۳۹۱ تاکنون
  • مشاور بانک تجارت در زمینه تجزیه‌وتحلیل خدمات الکترونیکی از دیدگاه کارمزد و عضو کمیته کارمزد بانک تجارت؛ سال ۱۳۹۳ تاکنون
  • پروژه مشاوره بهبود شاخص MTTF در مشتریان شرکت خدمات انفورماتی؛ سال ۱۳۹۴
  • پروژه مشاوره بهبود کیفیت مشتریان شرکت ایران ارقام؛ سال ۱۳۹۵
  • پروژه گزارش‌های منظم از وضعیت عملکرد سوییچ شرکت پرداخت الکترونیک سامان؛ سال ۱۳۹۵
  • پروژه مشاوره و اندازه‌گیری SLA بانک ملی ایران؛ سال ۱۳۹۵
  • پروژه تحلیل وضعیت تراکنش‌های خودبانک (VTM) بانک شهر؛ سال ۱۳۹۵
  • پروژه تحلیل کسب‌وکار شرکت دی دی بود وابسته به بانک حکمت ایرانیان؛ سال ۱۳۹۵
  • پروژه سنجش کیفیت زیرساخت و کسب‌وکارهای شرکت اینفوتک

 

افتخارات:

سخنرانی‌ها

  • سخنرانی در پنل تخصصی «بررسی مدل درآمدی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی» پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ دی‌ماه ۹۴
  • سخنرانی در پنل تخصصی «چالش‌های پیش رو استارت‌آپ‌های مالی کشور»؛ رویداد فین استارز؛ تیر ۹۵
  • سخنرانی با موضوع «بررسی ابعاد و بهبود کسب‌وکار شرکت ایران ارقام»؛ شرکت ایران ارقام؛ شهریور ۹۵
  • سخنرانی با موضوع «جایگاه آینده بیت کوین در کسب‌وکار»؛ کارگاه بیت کوین نمایشگاه تراکنش ایران؛ آبان ماه ۹۵
  • سخنرانی با موضوع «چالش‌های پیش رو استارت‌آپ‌های مالی کشور»؛ کمیسیون اقتصاد دیجیتال ایران؛ اتاق بازرگانی ایران؛ آبان ماه ۹۵
  • سخنرانی در میزگرد بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‎های مالی و نقش رسانه‌ها؛ بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات؛ آبان ماه ۹۵

مقالات چاپ‌شده

منتشرشده در اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – اسفندماه ۱۳۹۰:

  • زهرا جهان، حمید آقایی، محمد کمیجانی، محمدرضا جمالی و بابک نجار اعرابی (۱۳۹۰)، ارزیابی وضعیت شاخص‌های عملکردی شبکه بانکی کشور بر مبنای روش شش سیگما، اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ مرکز همایش‌های برج میلاد
  • سهیلا کریمی، محمد کمیجانی، محمدرضا جمالی و بابک نجار اعرابی (۱۳۹۰)، مدل‌سازی شبکه پرداخت الکترونیکی و بررسی تأثیر سقف زمان پاسخ در پایداری سامانه بانکی، اولین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ مرکز همایش‌های برج میلاد

منتشرشده در دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – دی‌ماه ۱۳۹۱:

  • ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، نگار حسن‌پور، بابک نجار اعرابی (۱۳۹۱)، محاسبه دسترس‌پذیری حس شده از سوی کاربر نهایی بر اساس بازسازی الگوی تقاضای تراکنش بانکی، دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ مرکز همایش‌های صداوسیما
  • زﻫﺮا ﺟﻬﺎن، ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، ﻣﻬﺪی ﮐﺮاری (۱۳۹۱)، پیش‌بینی کوتاه‌مدت و میان‌مدت تراکنش‌های بانکی با بهره‌گیری از شبکه‌های عصبی مصنوعی، دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ مرکز همایش‌های صداوسیما
  • ﺳﻬﯿﻼ ﮐﺮﯾﻤﯽ، ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ ﺟﻤﺎﻟﯽ، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﺠﺎر اﻋﺮاﺑﯽ (۱۳۹۱)، مدل‌سازی زنجیره انجام تراکنش سوییچ بانکی و بررسی تاثیر پارامترهای سقف زمان پاسخ و دسترس‌پذیری اجزای زنجیره بر روی ‌دسترس‌پذیری حس شده توسط کاربر و تراکنش‌های بازگشتی، دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ مرکز همایش‌های صداوسیما
  • ﭘﺮﻧﯿﺎ ﻧﻘﻮی، ﻣﺤﺪﺛﻪ ﻣﺮادی، ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﺠﺎر اﻋﺮاﺑﯽ (۱۳۹۱)، شناسایی و مدل‌سازی الگوی مراجعه به خودپرداز و پایانه فروش از نقطه دید سوییچ پرداخت الکترونیکی با هدف سنجش شاخص‌های کیفیت، دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ مرکز همایش‌های صداوسیما
  • ﻣﺤﺪﺛﻪ ﻣﺮادی، ﻣﺤﻤﺪ ﮐﻤﯿﺠﺎﻧﯽ، ﺣﻤﯿﺪ آﻗﺎﯾﯽ، ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ ﺟﻤﺎﻟﯽ، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﺠﺎر اﻋﺮاﺑﯽ (۱۳۹۱)، شبیه‌سازی شبکه نمونه پرداخت الکترونیکی در سطح تراکنش و بررسی دسترس‌پذیری حس شده توسط کاربر در دو معماری متمرکز و گسترده، دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ مرکز همایش‌های صداوسیما
  • ﺣﻤﯿﺪ آﻗﺎﯾﯽ ﻣﻐﺎﻧﺠﻮﻗﯽ، ﺑﺎﺑﮏ ﻧﺠﺎر اﻋﺮاﺑﯽ (۱۳۹۱)، ارائه روشی هوشمند برای تخمین میزان خطای شبکه پرداخت الکترونیک، دومین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ مرکز همایش‌های صداوسیما

منتشرشده در چهارمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – دی‌ماه ۱۳۹۳:

  • محمدرضا جمالی، هومن رضوی، ارزیابی روش جریمه و پاداش بانک مرکزی برای تراکنش‌های ناموفق صادرکنندگی کشور، چهارمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ برج میلاد تهران
  • هومن رضوی، رضا نورمحمدی، محمد کمیجانی، محمدرضا جمالی، تخمین و محاسبه فرصت‌های پذیرندگی از دست رفته و جرایم خطای صادرکنندگی یک بانک نمونه، چهارمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ برج میلاد تهران

منتشرشده در پنجمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – دی‌ماه ۱۳۹۴:

  • هومن رضوی، محمدرضا جمالی، شناسایی آماری توزیع فضای پرداخت کشور، پنجمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت –برج میلاد تهران
  • Hooman Razavi, B.Hassanpour, A.Karimisefat, Jean-Fabrice Lebraty,  “Prediction of ATM Device’s Income in Acquire Mode Using Data Mining Techniques based on Artificial Neural Networks” , The 5th International Conference on Electronic Banking and Payment Systems, Tehran, Iran, 2016. (Accepted for Oral Presentation).

منتشرشده در ششمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت – دی‌ماه ۱۳۹۵:

  • هومن رضوی، مریم حسین پور، سجاد یزدانی محمدرضا جمالی، تحلیل هزینه-فایده استفاده از خودپردازهای غیرنقد در شبکه بانکداری الکترونیک ایران، ششمین همایش بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛ برج میلاد تهران-دی‌ماه ۱۳۹۵

پذیرفته شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی – اسفندماه ۱۳۹۵:

  • هومن رضوی، مریم حسین پور، سجاد یزدانی، محمدرضا جمالی، طراحی چهارچوب توافق‌نامه سطح خدمت برای سامانه‌های بانکداری الکترونیک، اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی؛ دانشگاه علم و فرهنگ تهران-بهمن ماه ۱۳۹۵

منتشرشده در مجله عصر ارتباط- زمستان ۱۳۹۳:

  • محمدرضا جمالی، هومن رضوی، چارچوب کنونی دریافت و پرداخت کارمزد در بانکداری الکترونیک باعث افزایش نقدینگی و تورم می‌شود، مجله عصر ارتباط، زمستان ۱۳۹۳، شماره ۱۶، صفحه ۱۴ تا ۱۸

منتشرشده در مجله پیوست:

  • محمدرضا جمالی، میان ماه من تا ماه گردون (نگاه ۳۶۰ درجه به کارت اعتباری در ایران)
  • محمدرضا جمالی، میکروارگانیسم‎های صنعت پرداخت (نگاهی تحلیل به FinTech در ایران)
  • محمدرضا جمالی، بانک مرکزی سوار بر نرخ بهره است. (تحلیل آثار مکانیزم کارمزد بانک مرکزی بر نرخ بهره)
  • هومن رضوی، بانکداری الکترونیک در کشور چقدر بر چهارچوب اقتصاد مقاومتی منطبق است؟
  • هومن رضوی، از این ۹ به آن ۹ فرج است. (بررسی تاثیر کیفیت بر کسب‌وکار بانکداری الکترونیک)

مقالات انگلیسی:

  • Shahedi، Y.، Shah-Hosseini، H.، Nikimaleki، Kh. and Jamali، M. R. “Evaluation of Banking Payment Switch Daily Operation Based on Fuzzy Methods”. ۳rd International Conference on Machine Learning and Computing (ICMLC).
  •   Jamali، M. R.، Khodadadi، A. and Lucas C. “Pattern Oriented Design of Operational Intelligent Software for Evaluation of Electronic Banking Switch”. ECDC 2010، Kish Island، Iran، September

.

دانلود لوگو با کیفیت نبض افزار رایان اندیش {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.pulseware.ir

تلفن: ۲۲۸۷۶۸۷۰-۰۲۱ و ۲۲۸۷۶۸۵۵-۰۲۱

دورنگار: ۸۸۱۷۱۴۶۶-۰۲۱

پست الکترونیکی: info@pulseware.ir

نشانی: سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه پرستو، پلاک ۲۶، طبقه سوم

شرکت نبض افزار رایان اندیش در شبکه‌های اجتماعی:

Linkedin-Logo-Template-way2pay-95Telegram-Logo-Template-way2pay-95