راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی دستیار دیجیتالی و رونمایی از محصول خانه هوشمند شرکت Telefonica

شرکت بزرگ فناوری اسپانیایی تلفونیکا (Telefonica) در کنگره موبایل بارسلون 2018 خبر از رونمایی از دستیار دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی‌اش به نام Aura در شش کشور دنیا داد و از محصول دیگری به نام مووی‌استار هوم، که جزو دستگاه‌های خانه هوشمند به حساب می‌آید نیز رونمایی کرد.

خوزه آاوارز پالت، مدیر عامل و ریس هیئت‌مدیره تلفو نیکا طی سخنرانی که در روز اول رویداد داشت خبر دو محصول را اعلام کرد. همچنین پالت در سخنرانی‌ اش گفت که بزرگ‌ترین شرکت‌های ارتباطات و مخابرات اروپا مانند تلفونیکا و دویچه تلکام، کی‌پی‌ان و اورنج قرار است که با همدیگر همکاری و مشارکت داشته باشند تا بتوانند یک اکوسیستم قابل انتقال داده جهانی ایجاد کنند که به مشتریان اجازه می‌دهد تا داده‌های کاربردی مشتری را نیز در سفر همراه خودشان داشته باشند.

بهگفته پالAura مدل جدید ارتباط با مشتری تلفونیکا است که مبتنی بر هوش شناختی است.

سال گذشته در همین رویداد جهانی موبایل بارسلون بود که خبر Aura اعلام شد و به گفته پالت، امسال این محصول به واقعیت تبدیل شد هرچند که به گفته خودش هنوز در اول راه است. قرار است که اولین ریلیز از این محصول در بازارهای آمریکای لاتین، اسپنایا، انگلستان و آلمان باشد.

این شرکت اعلام کرده است که در ماه‌های آینده، محصول Auraبا دستیار گوگل ادغام خواهدشد و باتوجه به اینکه 120 میلیون مشتری تلفونیکا از دستگاه‌ های اندرویدی استفاده می‌کنند، در نتیجه همین مشتریان می‌توانند جزو اولین کسانی باشند که از این ادغام بهره‌مند شوند.

منبع: Variety

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.