راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره جان واپش نویسنده کتاب ورشکستگی بانکی چه می‌دانید؟

ماهنامه عصر تراکنش / جان واپش به عنوان سخنران در کنفرانس‌های سطح بالای فین‌تک شناخته می‌شود. او کتابی نوشته به نام «ورشکستگی بانکی، بانکداری محلی چگونه فین‌تک را نجات می‌دهد» که انتشارات وایلی سال قبل آن را منتشر کرد.

کتاب ورشکستگی بانکی، خط بطلانی است بر اکثر افسانه‌ها و رهنمودهای فعلی در برنامه‌های نجاتِ کوتاه و بلندمدت بانکداری محلی. واپش در این کتاب نشان می‌دهد با توجه به اینکه بانک‌های محلی در حال محو شدن هستند باید به فکر نجات آن‌ها بود. او در این کتاب مجموعه‌ای از روش‌های گوناگون را برای ایجاد و استفاده از راهکارهای جذب صاحبان حساب ارائه می‌کند. کتاب ورشکستگی بانکی راهنمایی برای راهبری بانک‌های بومی و اتحادیه‌های اعتباری با استفاده از پتانسیل‌های فین‌تک است.

واپش با بیش از یک دهه تجربه در ایجاد محصولاتی برای از بین بردن شکاف میان فناوری‌های مالی و صنعت بانکداری به خوبی آگاه است که نسخه مشترکی برای همه موسسات وجود ندارد؛ بنابراین او تاکتیک‌های مختلفی را برای موسسه‌های مالی ارایه می‌دهد تا بتوانند زنده بمانند و در عصر انقلاب فین‌تک رشد کنند.

واپش متخصص ارایه راهکارهای فین‌تک و بازاریابی مالی است. او مدیر ارشد نوآوری در شرکت «کاساسا» است که خدمات بانکداری خرد به بیش از ۷۰۰ موسسه‌ مالی محلی در سراسر آمریکا ارایه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.