راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان تولید نرم‌افزار بر روی پلتفرم پایانهٔ کارت‌خوان هوشمند A920

مرحله نهایی دومین چالش نوآوری توسن، روزهای ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن، رویداد توسن‌ بوم رویداد 3 روزه‌ای است که با حمایت و مشارکت توسن‌ تکنو به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعهٔ گروه توسن برگزار می‌شود.

در این رویداد، کارگاهی برای شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان با هدف آشنایی با پایانهٔ کارت‌خوان هوشمند A920 تشکیل خواهد شد که در آن شرکت توسن‌ تکنو با ارائهٔ توضیحات در مورد سخت‌افزار و همچنین پلتفرم اندرویدی این محصول، مستندات فنی و لازم آن را به توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای کاربردی ارائه می‌کند.

این کارگاه روز جمعه 29 بهمن‌ماه، ساعت 15 در ساختمان توسن واقع در پارک فناوری پردیس به مدت یک ساعت تشکیل خواهد شد و طی آن فرم‌های ارتباط‌گیری نیز بین علاقه‌مندان توزیع می‌شود.

پس از اتمام رویداد با بررسی فرم‌های تکمیل‌شده، علاقه‌مندانی که شرایط اولیه را دارا باشند طی یک برنامهٔ زمان‌بندی‌شده به جلسات حضوری دعوت خواهند شد.

پایانهٔ کارت‌خوان هوشمند A920 می‌تواند با توجه به پلتفرم اندرویدی و قابلیت‌های سخت‌افزاری، یک گزینهٔ بسیار مطلوب جهت توسعهٔ نرم‌افزارهای کاربردی برای برنامه‌نویسان باشد.

شرکت توسن‌ تکنو به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال صنعت بانکی و پرداخت این فرصت را به برنامه‌نویسان این محصول می‌دهد که به شبکه‌های آنی پرداخت الکترونیکی (شاپرک) و سایر زیرساخت‌های لازم متصل شده و همچنین از تجارب فنی متخصصان خود بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.