راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آشنایی با خدمات سامانه اپرو بانک گردشگری

خرید بلیت، رزرو هتل، اطلاع از شرایط آب‌وهوایی و خدماتی از این قبیل برای کسانی که برنامه مسافرتی در پیش دارند و یا با ضرورت ناگهانی سفر مواجه می‌شوند اهمیت زیادی دارد. بدین منظور بانک گردشگری اولین سامانه آنلاین خدمات گردشگری در کشور را راه‌اندازی کرده است. سامانه آنلاین خدمات گردشگری (اپرو) ابزاری کاربردی برای دریافت خدمات شبانه‌روزی سفر مانند رزرو اماکن گردشگری و بلیت‌های حمل‌ونقل، دریافت اطلاعات و مشاوره سفر است.

سامانه اپرو به‌عنوان ابزار ارائه خدمات گردشگری، با مشارکت بانک گردشگری، شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان»، «آژانس مسافرتی و هواپیمایی سفرهای کهکشانی» و پشتیبانی فنی شرکت «توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران»(TIT) طراحی و عملیاتی شده است.

apro-1000-way2pay-95-09-21

بانک گردشگری در ایران به‌عنوان تنها بانک تخصصی این صنعت، در باجه‌های 24 ساعته شعب خود و اماکن عمومی، کیوسک‌های ویژه سامانه اپرو را راه‌اندازی کرده است تا عموم مردم به‌راحتی از خدمات سفر این سامانه بهره‌مند شوند.

همچنین سامانه اپرو به‌زودی از طریق وب‌سایت و همراه بانک گردشگری نیز قابل‌دسترسی خواهد بود.

.

خدمات سامانه اپرو

خدمات شبانه‌روزی ارائه‌شده در این سامانه به شرح زیر است:

  • تهیه آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس به مقاصد گردشگری داخلی و خارجی

با داشتن کارت بانکی گردشگری و یا کارت‌های دیگر عضو شتاب می‌توانید از سامانه اپرو بر روی کیوسک‌های بانک گردشگری، بلیت پروازهای داخلی و خارجی، بلیت قطار و بلیت اتوبوس خریداری کنید.

  • رزرو هتل در هر نقطه از جهان در تمامی ساعات شبانه‌روز

به‌محض نهایی شدن برنامه سفرتان، می‌توانید با مراجعه به کیوسک‌های بانک گردشگری و استفاده از این سامانه هتل موردنظر خود در ایران یا خرج از ایران را رزرو کنید.

  • ارائه مشاوره و اطلاعات سفر

برای آگاهی از شرایط مقصد سفر، وضعیت آب‌وهوا، بهترین مقاصد و مکان‌ها با توجه به مبلغ در نظر گرفته‌شده و فصول مختلف سال، سامانه اپرو فرصت بسیار خوبی را برایتان آماده کرده است.

  • دیگر خدمات

ارائه خدمات بیمه مسافرتی، مدیریت تورهای گردشگری داخلی و خارجی و پرداخت عوارض خروج هم از دیگر خدماتی هستند که به‌زودی از طریق سامانه اپرو قابل‌ارائه خواهند بود. (+)

2 دیدگاه
  1. محمدرضادادملکشاهی می‌گوید

    سلام بانک گردشگری آیا وام سفر به جانبازان باتوجه به قانون جامع ایثارگران مصوبه دولت کلیه اپمراکز فرهنگی وتفریحی با50%تخفیف دراختیارآنان قرارمیگیرد آیاشماهم این خدمات رابهه جانبازان50%بهبالا تعلق میگرد وبهره وام سفر تفریحی برای ایثارگران چند درصد است متشکرم منتظر جواب شما هستم باتشکر جانبازملکشاهی

  2. محدثه می‌گوید

    خدماتشون بی کیفیت است و اصلا خوب نیست در کل همه دوستان من که استفاده کردن ناراضی هستن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.