راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سنگ تمام ویزا برای ریو / ویزا ارائه‌کننده اختصاصی خدمات پرداخت بازی‌های المپیک

شرکت ویزا به‌عنوان ارائه‌کننده اختصاصی خدمات پرداخت برای بازی‌های المپیک است که این روزها در حال ایجاد و مدیریت کل زیرساخت سیستم پرداخت در تمام محل‌های برگزاری المپیک از قبیل ورزشگاه‌ها، مراکز خبری، پایانه‌های فروش، دهکده المپیک و فروشگاه‌های المپیکی است.

شرکت ویزا امسال ۴ هزار کارت‌خوان و هم‌چنین ۱۱ دستگاه خودپرداز را با همکاری شرکت برادِسکو (Bradesco) در محل برگزاری بازی‌های المپیک نصب خواهد کرد. ویزا امسال با تمرکز بر روش‌های نوین پرداخت مانند فناوری‌های پوشیدنی و تلفن همراه، امیدوار است استفاده بیشتری از فناوری‌های نوین داشته باشد. جیم مک کارتی، مدیر اجرایی بخش نوآوری و همکاری‌های راهبردی در ویزا می‌گوید: «همان‌طور که برای بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ آماده می‌شویم، شرکت ویزا در حال متحول کردن روش‌های پرداخت برای دوستداران ورزش است؛ به‌طوری‌که افراد بتوانند در هر زمان و هر مکان از پرداخت با روش موردعلاقه خود استفاده کنند.»

تخمین زده می‌شود که بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر مسافر از کشورهای مختلف به برزیل بیایند تا از نزدیک بازی‌های المپیک را دنبال کنند. در المپیک قبلی که در لندن برگزارشده بود هر مسافر به‌طور متوسط ۱۸۳۰ دلار در آن کشور هزینه کرده بود. این عدد دو برابر عددی است که توریست‌های معمولی در لندن هزینه می‌کنند. بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از نزدیک به ۲۰۰ کشور جهان در این رویداد حضور خواهند داشت. امسال ویزا تلاش کرده استفاده بهتری از تلفن همراه کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.