راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ویزپی

فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی روش‌های انتخاب و خرید را به‌کلی دگرگون کرده است. شبکه‌های اجتماعی اولین جا برای معرفی کالا و خدمات جدید توسط برندهای مطرح است و در بیشتر اوقات اولین نقطه‌ ملاقات کاربر با این خدمات و محصولات است. اینجاست که کاربر از خود می‌پرسد چرا باید برای خرید یک کالا در تجربه‌ اجتماعی خود خلل ایجاد کند؟ برای مقایسه یا خرید چند کالای مختلف چه نیازی به خارج شدن از شبکه‌ اجتماعی و ورود به یک صفحه یا سایت دیگر دارد؟ چرا باید چندین حساب کاربری مختلف برای انجام خریدهایش از چندین سایت مختلف داشته باشد؟ ویزپی آمده‌ تا به نیاز نسل نوگرا و مدرن مخاطبان شبکه‌ اینترنت ایران پاسخ دهد. نسل رو به رشد کاربران شبکه‌های اجتماعی.با ویزپی می‌توان حساب شبکه‌ اجتماعی خود را به یک فروشگاه مستقیم تبدیل کرد.

امروزه حجم زیادی از معاملات و خریدوفروش‌ها به‌صورت آنلاین، به‌ویژه از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. شبکه‌های اجتماعی میزبان ۴۵ میلیون مخاطب ایرانی هستند و مخاطبان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به‌سرعت و به‌راحتی از جدیدترین خدمات و محصولات فروشندگان موردعلاقه‌شان مطلع شوند. (برند/فروشنده)‌ می‌تواند تنها با یک بار واردکردن اطلاعات خود در سامانه‌ ویزپی از مزیت خرید مستقیم از شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام بهره‌مند شود. بدون نیاز به داشتن فروشگاه‌های آنلاین، محصولات خود را بفروشد و از مزایای رسید دیجیتال، درگاه پرداخت آنلاین و سامانه‌ حرفه‌ای پیگیری سفارش‌ها بهره‌مند شود.

1395 

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار ویزپی

سمت فعلی:
هم‌بنیان‌گذار ویزپی

پرداخت

  • آیدی پی
  • پی‌پینگ
  • امکان خرید کالا از طریق شبکه‌های اجتماعی برای خریداران
  • ارائه پنل مدیریت محصولات و سفارش‌ها برای فروشندگان
  • کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • شرکت در دهمين نمايشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بيمه
  • شرکت در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری

وب‌سایت: vizpay.ir

تلفن: ۲۲۴۱۹۴۱۸-021

دورنگار: ۲۲۴۱۰۴۷۷-021

پست الکترونیک: support@vizpay.ir

نشانی: تهران، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، مرکز رشد و فناوری، طبقه منفی ۲، شتاب‌دهنده‌ فارابی


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره ویزپی


ویزپی

اکوسیستم فین‌تک ایران را مثل کف دستتان بشناسید / این هفتاد استارت‌آپ پرهیاهو

ماهنامه عصر تراکنش / در سال‌های اخیر تعداد استارت‌آپ‌های فین‌تکی به‌صورت تصاعدی رو به افزایش بوده است و بسیاری از آنها با موفقیت نسبی مواجه شده‌اند و بسیاری از آنها نیز با اینکه هنوز در اول راه هستند، ولی می‌شود آینده خوبی را برایشان…