راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به پرداخت ملت

شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را در سال 1384 به‌عنوان ارائه‌دهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و بنابر نودوهفتمین گزارش اقتصادی شاپرک،‌ شرکت به‌پرداخت ملت در جایگاه اول مبلغ‌ تراکنش‌های کشور قرار گرفت. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، به توسعه محصولات و ارائه راه‌حل‌های تخصصی برای مشتریان خود می‌پردازد همچنین این شرکت ايجاد و پشتيبانی شبکه پايانه‌های فروش و ساير ابزارهای پرداخت را با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونيک برعهده گرفته است.

سال تأسیس:

۱۳۸۴

مدیرعامل:

تحصیلات:
دکترا مهندسی صنایع

سمت فعلی:
مدیرعامل به پرداخت ملت

سمت‌های پیشین:
مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی
عضو هیئت‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت

تحصیلات:
کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی

سمت فعلی:
رئیس هیئت‌مدیره به پرداخت ملت

سمت‌های پیشین:
معاون مدیرعامل بانک ملت

تحصیلات:
دکترا حسابداری

سمت فعلی:
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره به پرداخت ملت

سوابق پیشین:
مدیر ارشد ریسک بانک ملت

تحصیلات:
دکترا مدیریت دولتی

سمت فعلی:
عضو غیر موظف هیئت‌مدیره به پرداخت ملت

سوابق پیشین:
معاونت مدیرعامل بانک ملت در امور برنامه‌ریزی و تحول

تحصیلات:
دکترا حسابداری

سمت فعلی:
عضو غیر موظف هیئت‌مدیره به پرداخت ملت

سوابق پیشین:
معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

تعداد کارکنان:

حوزه فعالیت:

خدمات پرداخت الکترونیک (PSP)

اين شرکت با برخورداری از دانش و تخصص روز دنيا، به عنوان يک گروه توانمند در ارائه خدمات الکترونيکی بصورت تخصصی در زمينه هاي ذيل فعاليت می‌نمايد:

  • ارائه خدمات پرداخت  از طریق پایانه‌های فروشگاهی
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق شبکه اینترنت
  • ارائه خدمات از طریق  موبایل پوز (mPOS)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق کد دستوری #741* (USSD)
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق سامانه پاسخ صوتی و محاوره‌ای (IVR)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه کیوسک  (Kiosk)
  • ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق پوز شعبه (PINPAD)
  • ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بهای سوخت (کارت سوخت هوشمند و کیوسک)

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

محصولات کلیدی:

  • دستگاه کارت‌خوان (POS)
  • پایانه اختصاصی صنوف
  • درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
  • سکه (سامانه کیف همراه)
  • پایانه پرداخت بهای سوخت
  • کیوسک (پایانه غیر نقدی)
  • سامانه پاسخ صوتی محاوره‌ای (IVR)
  • رمز کارگشا (#741*)
  • پایانه‌های خودپرداز
  • دستگاه خوددریافت
  • دستگاه VTM

محصولات و راهکارها:

  • سرویس‌دهی به بیش از 850هزار دستگاه پایانه فروشگاهی در سراسر کشور
  • ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت استانی از طریق 35 مرکز امداد مشتریان
  • پاسخگویی محاوره‌ای 24×7 به مشتریان از طریق مرکز پاسخگویی 27312731-021
  • سرویس‌دهی به بیش از 15هزار درگاه پرداخت اینترنتی
  • ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین به درگاه‌های اینترنتی از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین
  • تولید نرم‌افزار موبایلی سکه
  • کارت‌خوان موبایلی (نسل جدید دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی)
  • پرداخت از طریق NFC روی پایانه‌های فروشگاهی و به‌وسیله اپلیکیشن موبایل سکه
  • استرداد مکانیزه وجوه
  • تسویه چند حسابی وجوه
  • کیوسک اصناف خاص
  • راه‌اندازی سرویس Tokenazation و Token Service Provider (TPS)
  • بهره‌برداری از ۲۰۰۰ پایانه USSD

مشتریان:

افتخارات:

  • کسب رتبه نخست در کشور و خاورمیانه با داشتن بیشترین سهم تراکنش
  • کسب گواهی‌نامه رتبه‌بندی و احراز صلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • کسب رتبه یکم در زمینه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش و خدمات پشتیبانی از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • کسب پروانه بهره‌برداری وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت تولید فناوری اطلاعات ( تولید نرم‌افزار)
  • کسب گواهینامه انجمن انفورماتیک ایران
  • اخذ مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای
  • اخذ گواهینامه دانش‌بنیان بودن شرکت
  • کسب رتبه 14 از نشريه معتبر نيلسون ريپورت بين 150 شرکت PSP دنيا

خواهشمند است، پذیرندگان به‌منظور اعلام مشکلات و یا تغییرات احتمالی پایانه‌های مجازی، به پورتال پشتیبانی آنلاین مراجعه کنند.

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: behpardakht.com

تلفن: 27312731-021

مرکز پشتیبانی پایانه‌های مجازی: 27312734-021

مرکز پاسخگویی پایانه‌های مجازی: 27312731 -021

انتقادها، پیشنهادات و شکایات: 27310001-021

کدپستی: 33551-19598

دورنگار: 02122770981

پست الکترونیکی: crm@behpardakht.com

بازرسی: bazresi@bpmellat.com

نشانی: تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک 2

لینک شرکت در شبکه‌های اجتماعی:


آخرین نوشته‌ها و اخبار درباره به‌پرداخت ملت


شرکت به پرداخت ملت

رشد «به‌پرداخت ملت» در 11 شاخص گزارش اقتصادی شاپرک

شرکت به‌پرداخت ملت طی مهرماه سال 1403، به‌موازات رشد جایگاه خود در 11 شاخص گزارش اقتصادی شاپرک، موفق به صدرنشینی در 7 شاخص این گزارش، در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این شاخص‌ها

به پرداخت ملت در یازدهمین دوره انتخاب برند محبوب من، برند محبوب مصرف‌کنندگان شد

یازدهمین دوره انتخاب برند محبوب از خردادماه آغاز و اختتامیه این جشنواره روز شنبه 28 مهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. به گزارش روابط عمومی به پرداخت ملت، این جشنواره در حالی برگزار شد که «به پرداخت ملت» برای چندمین

در بررسی آخرین گزارش نیلسون ریپورت مشخص شد: حضور 8 PSP ایرانی در فهرست برترین‌های جهان

آخرین گزارش نیلسون ریپورت از افزایش تعداد شرکت‌های PSP ایرانی در فهرست 150 شرکت پرداخت برتر جهان می‌دهد. به گزارش راه پرداخت، نیلسون ریپورت در شماره اکتبر خود عملکرد شرکت‌های پرداخت در سال 2023 را بررسی کرده است. نام هشت شرکت پرداخت