راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیناسل بانک سینا چیست؟

بانك سينا در راستاي توسعه خدمات بانكداري الكترونيك، «سيناسل» را به مشتريان اين بانك عرضه كرد. پس از اجراي موفق طرح «همبانك سينا» براي مشتركين همراه اول و گسترش اقبال عمومي، اكنون اين خدمت براي مشتركين اپراتور دوم (ايرانسل) نيز نهايي شده است.

«سيناسل» خدمتي نوين در عرصه بانكداري الكترونيك است كه با استفاده از آن مي توان خدماتي نظير انتقال وجه، دريافت موجودي، صورتحساب، خريد شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض، عمليات انتقال وجه پايا و ساتنا، پرداخت اقساط تسهيلات، انسداد كارت، ثبت چك، مشاهده وضعيت چك هاي صادره و نظاير آن را در لحظه و آني به انجام رساند.

استفاده از «سيناسل» همانند “همبانك سينا” (اینجا) تنها با يك شماره گيري ساده و بدون نياز به نصب نرم افزار بر روي گوشي تلفن همراه مشتريان امكانپذير است. براي استفاده از اين خدمت به اينترنت و GPRS نيازي نيست و تنها با شماره گيري #727* از طريق انواع گوشي هاي تلفن همراه با سيم كارت ايرانسل مي توان در يكي از امن ترين بسترهاي بانكداري الكترونيك (USSD) خدمات بانكي مورد نظر را به انجام رساند. دريافت و ارسال پيام از طريق “سيناسل” رايگان است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کدهای USSD می‌توانید مطلب «USSD چیست؟ به همراه لیست تمام کدهای ussd و توضیحاتی درباره آنها» را در سایت راه پرداخت مشاهده کنید تا علاوه بر اطلاعات بیشتر لیست تمام کدهای USSD دیگر بانک‌ها و شرکت‌ها را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.