همه چیز در مورد تلفنبانک بانک رفاه کارگران / راهنمای آموزشی

همه چیز در مورد تلفنبانک بانک رفاه کارگران / راهنمای آموزشی

refah-bank-logoتلفبانک بانک رفاه با هدف صرفه جویی در وقت، هزینه و نیز ارائه خدمات مکانیزه طراحی شده است. شما می‌توانید با دریافت یک رمز از شعبه از خدمات موجود در تلفنبانک بانک رفاه کارگران استفاده کنید.

.

چگونه وارد سیستم تلفنبانک بانک رفاه کارگران شویم؟

برای ورود به تلفنبانک بانک رفاه کارگران پس از شماره‌گیری 8307-021 برای ورود با شماره حساب و 84043000-021 برای ورود با شماره کارت یا کارت‌های شتابی، می‌توانید از خدمات موجود در تلفنبانک استفاده کنید.

.

ورود به تلفنبانک بانک رفاه کارگران با شماره حساب

برای ورود به تلفنبانک بانک رفاه کارگران با شماره حساب باید ابتدا 8307-021 را شماره‌گیری کنید، سپس شماره حساب و رمز تلفنبانک خود را وارد نمایید و از خدمات زیر بهره ببرید:

  1. کلید یک: اطلاع از آخرین موجودی
  2. کلید دو: اطلاع از سه گردش آخر حساب
  3. کلید سه: اطلاع از وضعیت یک چک
  4. کلید چهار: دریافت صورتحساب از طریق نمابر
  5. کلید پنج: پرداخت قبوض
  6. کلید شش: پرداخت حق بیمه کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی
  7. کلید هفت: تغییر رمز

.

ورود به تلفنبانک بانک رفاه کارگران با شماره کارت

برای ورود به تلفنبانک بانک رفاه کارگران با شماره کارت باید ابتدا 84043000-021 را شماره گیری، سپس شماره کارت و رمز تلفنبانک خود را وارد کنید و از خدمات زیر بهره ببرید:

  1. کلید یک: اطلاع از آخرین موجودی
  2. کلید دو: اطلاع از سه گردش آخر
  3. کلید سه: دریافت صورتحساب از طریق نمابر ( 25 گردش)
  4. کلید چهار: اطلاع از آخرین سود واریزی به حساب
  5. کلید پنج: مسدود نمودن کارت (اعلام مفقودی کارت)
  6. کلید شش: تغییر رمز (تلفنبانک و SMS )
  7. کلید هفت: پرداخت قبوض
  8. کلید هشت: پرداخت قبوض خاص (حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی)

.

ورود به تلفنبانک بانک رفاه کارگران با کارت‌های متصل به شتاب

برای ورود به تلفنبانک بانک رفاه کارگران با کارت‌های متصل به شتاب باید ابتدا 84043000-021 را شماره گیری، سپس شماره کارت و رمز خود را وارد کنید و از خدمات زیر بهره ببرید:

  1. کلید یک: اطلاع ازآخرین موجودی
  2. کلید دو: پرداخت قبوض
  3. کلید سه: پرداخت قبوض خاص (حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی)
نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/loob کپی شد

32 پاسخ

  1. سلام
    به نظر بنده بانک رفاه بدترین بانک از لحاظ خدمات رسانی است
    حاضرم ثابت کنم که بانک رفاه … چون از حساب بنده … کرده و حاضر باز پرداخت کردن پولم نیست
    والسلام

    1. سلام.بنده سال ۹۶نیمه دوم کارت رفاه گم کردم و مجدد گرفتم.واسه کارای بانکی همش اینترنتی استفاده میکردم ولی نمیدونم چطور تاریخ انقضا کارتم یادم رفت دوباره خود کارتم گم کردم نمیدونی تاریخ انقضاش چنده؟

  2. بانک رفاه بانک به این بزرگی نمیشه تو خونه یه مانده ازش بگیری در عجبم مخ مسولین چطور کار میکنه یه چک میکنن تلفن بانکشونو

  3. وضعیت خدمات اینترنتی بانک رفاه زیر صفر، یه موجودی ساده را قادر به پاسخگویی نیست.
    خاهشا رسیدگی کنید

  4. بانک رفاه الکی مثلا کارگران نه یه سایت درست درمون داره نه یه تلفنبانک خوب تنها چیزی که داره فیش های نجومی مدیراشه…

    1. من همیشه تونستم موجودی بگیرم یا کارهای دیگه برای همه بانکها حتی خصوصیها اغلب این مشکل هست

  5. باسلام چرا تلفن بانک بعد از اینکه رمز دوم را درخواست میکند جواب میدهد قادر به پاسخگویی نمیباشیم

  6. یه موجودی میخام بگیرم باید صد تا ازمون و خطا رد کنی، رفاه برو از بانک پاسارگاد یاد بگیر، خدمات رسانیش انصافا درجه یکه

    1. پیامک بانک من قطع شده بدازاون هم کارت شمار حساب باکارت نامعتعبرمیباشد اس ام اس هم دیگه آخریش نیامدچکارکنم الان

  7. خااااااااااااااک تو سر مدیرش کنن که انقد بیشعوره که نمیشه یه موجودی گرفت
    مجبور نبودم همین الن اتیشش میزدم

  8. هر کاری کردم نتونستم مانده تسهیلات رو از طریق اینترنت دریافت کنم ، موبایل بانک رفاه هم هیچ گزینه ای در اینمورد نداره

  9. چرا بانک رفاه برای رمز موبایل باید 20هزار پرداخت کرد اما هيچ کدام از بانکها این طور نیستند برای رمز دوم پویا باید موبایل را عوض کرد

  10. متاسفانه همانطور که سایر کاربران نظر دادن سیستم تلفن بانک رفاه نقصهای زیادی نسبت به سایر بانکها داره .مشکلی که برای نسخه نصب شده من هست ایتم پرداخت قبوض نیست

  11. درود.خدایی بانکی که عرضا درست نتونه خدمات بده درشو گل بگیره.برج یک کارت رو تمدید کردیم دیگه نتونستیم یه کارت به کارت انجام بدیم همش میگه اطلاعات کارت اشتباه.قبلش بگم تاریخ و سی و وی رو جدید وارد میکنم ولی باز میگه اطلاعت کارت اشتباهه.البته مسکن و صادراتم اینجور بود خودش درست شد ولی الان ۷ ماه شده هنوز رفاه هیچ.یه تلفن بانکم دارن مسخره چیزی که توی گذینه ۱ هست توی بقیشم باز میگه و تهش یکی نیست وصل شه صحبت کنی راهنمایی کنه.توی سایت خودشونم نظر سنجی ندارن حرفمونو بگیم اینجاهم میگیم ولی ارجاع داده نمیشه پون ربطی بهشون نداره.بازم ممنون گفتیم یکم سبک شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی