نسخه قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت‌ماه غیرفعال می‌شود

نسخه قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت‌ماه غیرفعال می‌شود

به منظور رعایت ملاحظات امنیتی، از تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری، سرویس‌دهی بر بستر اینترنت به همه نسخه همراه بانک‌های ملی مبتنی بر سیستم‌عامل‌های اندروید 4.1 به قبل قطع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، به‌روزرسانی نرم‌افزارهای بانکی همواره به افزایش امنیت آن‌ها می‌انجامد و همراه بانک ملی نیز از این قاعده خارج نیست. اطلاع‌رسانی لازم به‌منظور به‌روزرسانی این نرم‌افزار به کاربران آن طی دو مرحله به صورت پیامکی صورت گرفته است.

 

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/gs8k کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی